Aviseringar
Rensa alla

Tragiskt liv


Ämnesstartare

image_3.jpgJag har ett TRAGISKT Liv. 12 år, inte många vänner, bisexuell (vågar inte berätta för mina föräldrar.) Vill klä mig "Scene" men vågar inte berätta det heller, har typ anorexi och mår illa varje natt, skär mig, Add, dålig på att vara social, äckliga och smutsiga kläder, dåligt självförtroende och drar ner alla runt om kring  mig. Det värsta var ju när jag ville vara cool, och jag gick bara i 5:an.. Klippte sidecut, ville ta droger, mörda folk m.m.. Hur fan ska man vela fortsätta leva detta jävla dåliga liv? 


   
Citera
mwo
 mwo

Skaffa en hobby. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvätta kläderna och gå till en kurator


   
SvaraCitera

Tror dem flesta har kännt/känner så. 
Klä dig scene ifall du gillar stilen säg bara att du vill köpa dem kläderna/sminket för du vill testa en ny stil som du tycker är fin eller vad man ska säga :p

gå till bup eller skolsköterskan så kan dem hjälpa med några av sakerna

ta inte droger, visst alla har väll varit intresserade av droger det är väll nåt spännande men droger är inget jag rekommenderar dig att ta
mörda??? hoppas att du bara menar i huvudet och det aldrig kommer hända i verkligenheten.

prata med nån du litar på det brukar oftast bli lite lättare 

kan du berätta varför du mår som du mår, nåt som hände i familjen? Mobbning? Och om du tycker att det är lite privat eller nåt sånt så kan du ju alltid skicka en fråga till Stöd & Svar där du kan skicka in en fråga anonymt 

du kommer se att livet blir lite lättare 
 
iallafall jag är inte så bra på att skriva typ hjälp brev eller vad man ska kalla det Skeptisk Så hata mig inte för att nånting är dålig på att komma på vad jag ska skriva Galen (Jag har stora problem) Rullar ögonen


   
SvaraCitera