Aviseringar
Rensa alla

Trailertråden


Ämnesstartare

tänkte göra en trailertråd där jag hela tiden lägger upp nya trailers på kommande bra filmer. alla kan lägga upp massa trailers och hålla tråden uppdaterad. ill start

paranormal 3

ny johnny english

nya sherlock holmes med lisbeth salander

mission impossible 4


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Företagslösningar|Allt om Google|Google.com in English |SekretessAnnonsera med Google|Företagslösningar

den verkar grym!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

den verkar grym!

Ja!
Lite extra grymt att Skarsgård är med i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär bli årets roligaste film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja!
Lite extra grymt att Skarsgård är med i den.

haha varför är det grymt?

Budolicious:

Lär bli årets roligaste film.

kevin spacey [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

kevin spacey

Ska bli riktigt kul att se Charlie Day i sin första "riktiga" filmroll med. Älskar verkligen philly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har dom inte släppt någon trailer till Rum Diaries ännu? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ska bli riktigt kul att se Charlie Day i sin första "riktiga" filmroll med. Älskar verkligen philly

haha har aldrig kollat på den men folk har starkt rekomenderat den så jag har inte så mycket koll på honom

dazed:

varför har dom inte släppt någon trailer till Rum Diaries ännu?

vilken är det? den med johnny depp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vilken är det? den med johnny depp

Ja, typ enda filmen jag ser fram emot just nu. Kommer väl på bio nu i höst så vitt jag förstått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja, typ enda filmen jag ser fram emot just nu. Kommer väl på bio nu i höst så vitt jag förstått.

haha kommer ju massa mer spännande. fast den verkar dock lite cool och så har han ju äntligen klippt sig så han ser normal ut igen i filmen och så är amber heard med [love] hon är vacker. ja till höst tror jag den kommer, känns som en trailer borde komma nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ny johnny english

Ser ut att bli skit precis som första filmen. Tragiskt att Atkinson gått från Blackadder till detta.

Ser fram emot dessa:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha kommer ju massa mer spännande. fast den verkar dock lite cool och så har han ju äntligen klippt sig så han ser normal ut igen i filmen och så är amber heard med [love] hon är vacker. ja till höst tror jag den kommer, känns som en trailer borde komma nu

Han var ju jävligt bra i Fear And Loathing In Las Vegas så han borde ju kunna prestera rätt bra också i filmatiseringen av detta verk, har ej sett Amber tidigare men hon verkar ganska jävla tjusig ja. Bra, nu har jag något som gör att jag inte tar livet av mig förrän tidigast i höst. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Ser ut att bli skit precis som första filmen. Tragiskt att Atkinson gått från Blackadder till detta.

Ser fram emot dessa:

ja jag håller med.

a dangerous method verkar asgrym! david cronenberg och viggo gör grymma filmer tillsammans och michael fassbender är också cool

dazed:

Han var ju jävligt bra i Fear And Loathing In Las Vegas så han borde ju kunna prestera rätt bra också i filmatiseringen av detta verk, har ej sett Amber tidigare men hon verkar ganska jävla tjusig ja. Bra, nu har jag något som gör att jag inte tar livet av mig förrän tidigast i höst.

jag gillade inte dne filmen men han var sjukt cool där. jag har sett massa av hennes filmer, hon är sjukt fin men kanske inte världens bästa skådis. återstår att se. haha ja det är ju bra det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag gillade inte dne filmen men han var sjukt cool där. jag har sett massa av hennes filmer, hon är sjukt fin men kanske inte världens bästa skådis. återstår att se. haha ja det är ju bra det [y]

Han är fan en perfekt avbild av Hunter S Thompson där ju. [love]


   
SvaraCitera