Aviseringar
Rensa alla

Trailertråden


Ämnesstartare

dazed:

Han är fan en perfekt avbild av Hunter S Thompson där ju.

haha har ingen större koll på honom förutom att han tog livet av sig? är det han på din bild? men ifall det är honom som johnny depp är en avbild av så var han nog en fin lirare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha har ingen större koll på honom förutom att han tog livet av sig? är det han på din bild? men ifall det är honom som johnny depp är en avbild av så var han nog en fin lirare

Jo det gjorde han ju, är inte han på min bild, det är charles bukowski som jag tipsat dig om däremot så har jag hunters självmordsbrev i min presentation pga intressant, jo han var en skön lirare denna film ger en ganska bra bild: http://www.imdb.com/title/tt0479468/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo det gjorde han ju, är inte han på min bild, det är charles bukowski som jag tipsat dig om däremot så har jag hunters självmordsbrev i min presentation pga intressant, jo han var en skön lirare denna film ger en ganska bra bild:

jo minns att du tipsade bulkowski till mig. haha ok ska läsa det. coolt, verkar inte så dålig den där. kan vara intressnat med såna dokumentärer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ny johnny english

Såg detta för ett tagsen, så jävla nice! [crazy]

patrick bateman:

mission impossible 4

Aldrig fel, får gärna komma en 5:a också! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, så tragiskt många uppföljare nu. slut på idéer någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo minns att du tipsade bulkowski till mig. haha ok ska läsa det. coolt, verkar inte så dålig den där. kan vara intressnat med såna dokumentärer

ja det är en av dom intressantaste människorna någonsin och dokumentären i sig är jävligt snyggt gjord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Såg detta för ett tagsen, så jävla nice!

haha va den första är ju kass

S3ON:

Aldrig fel, får gärna komma en 5:a också!

gillar ingen av de tre första men den här verkar lite cool pga de nya skådisarna

sarkasm:

haha, så tragiskt många uppföljare nu. slut på idéer någon?

ja hollywood börjar få slut på ideer. kommer bara remakes och sequels nu för tiden.

dazed:

ja det är en av dom intressantaste människorna någonsin och dokumentären i sig är jävligt snyggt gjord

haha coolt, kanske får kika på den då. du har en udda smak dock när det kommer till folk som är coola. fast udda är bra så inget fel med det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha va den första är ju kass

Hur kan du tycka det!? [surprised]

patrick bateman:

gillar ingen av de tre första men den här verkar lite cool pga de nya skådisarna

Hehe ok..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur kan du tycka det!?

vet inte, växte ifrån den. gillae den när jag var liten. jag och en kompis skrattade ärligt talat nästan ihjäl oss när de spelade upp fel cd i slutet. sköna minnen men tycker inte det är roligt längre. lite sorligt [sad]

S3ON:

Hehe ok..

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha coolt, kanske får kika på den då. du har en udda smak dock när det kommer till folk som är coola. fast udda är bra så inget fel med det [smile]

Gör jag? det man måste förstå är ju att det är svårt att vara cool om man är ordinär, right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Gör jag? det man måste förstå är ju att det är svårt att vara cool om man är ordinär, right?

haha ja. frågar jag alla jag känner om de vet vem Hunter S Thompson är så kommer ingen veta. jo det vet jag. inte många som är coola som är ordinära


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja. frågar jag alla jag känner om de vet vem Hunter S Thompson är så kommer ingen veta. jo det vet jag. inte många som är coola som är ordinära

Det är för att folk är jävligt obildade, men vem som vann Idol i år vet säkert de flesta av dem, men det gör inte idolvinnare till coola per definition.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är för att folk är jävligt obildade, men vem som vann Idol i år vet säkert de flesta av dem, men det gör inte idolvinnare till coola per definition.

ja folk är rätt obildade faktiskt. haha ja det är ett bra exempel, alla vet vem darin är men hur cool är han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja folk är rätt obildade faktiskt. haha ja det är ett bra exempel, alla vet vem darin är men hur cool är han?

Exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Exakt.

jepp


   
SvaraCitera