Aviseringar
Rensa alla

trakasserier mot flickvän och hot om våld på arbetsplats mvh variabel


Ämnesstartare

hade väldigt klar bild av hur den här tråden skulle vara när jag jobbade och tänkte på det ör typ 10 timmar sen men nu är jag sjukt trött så får se hur det blir. ingen gillar wallz of textes så jag kör punktform.

1. jobbar på 1 lager, detta är tredje sommaren.
2. flickvän började nyligen på samma, när de nya skulle lära sig köra truck blev de ihopparade för att lära sig jobbet 2 och 2, hon hamnade med nån kille som jag inte minns namnet på, kallar honom masar.
3. masar stöter på min tjej.

att han fortsätter trots att jag, min flickväns pappa och brorsa jobbar på samma ställe visar att han är en idiot. han kan inte tyda hennes kroppsspråk utan fortsätter skicka sms och säga saker typ.

saker som jag funderar på:

1. han har sagt att han vill köra på mig med trucken och att vi ska slåss.
2. han är rätt tränad men hans kroppsspråk säger att han bara gymmar, eventuellt boxning. jag har kört krav maga tre terminer så är ej orolig för att få stryk.
3. kan dock inte vara den som inleder ett slagsmål (och är inte intresserad av det så länge han inte gör något respektlöst/kränkande mot min tjej) pga då får jag sparken.
4. mitt mål är att få honom att få sparken. han har jobbat här i tre veckor typ, jag i tre år. han är n00b jag är b00b-awes†me (nytt ord, synonymt med awesome).

minns inte poängen. kanske typ hur jag ska göra [tard] ! > ◊∆◊

Dold text: pic semi-related (är jag)

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Kommer sluta med att han gör något som får honom sparkad om man låter honom hållas lite till bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt honom fortsätta tills han försöker våldta henne inne på toaletten.
Vill också jobba på ett lager.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

har kört krav maga tre terminer

Solution! [party]

Edit: Om din flickvän tycker att det är obehagligt så säg åt killen. Om han försöker något då är det ju bara att ta till det som står ovan. Se bara till att andra är närvarande så att du har vittnen på som som slog första slaget! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Edit: Om din flickvän tycker att det är obehagligt så säg åt killen. Om han försöker något då är det ju bara att ta till det som står ovan. Se bara till att andra är närvarande så att du har vittnen på som som slog första slaget!

tror detta gjorde det klarare. thx!

Harpyja:

Låt honom fortsätta tills han försöker våldta henne inne på toaletten.

tror jag dödar honom isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

tror jag dödar honom isf.

Nej då kan du få sparken. Ingen bra idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäl honom och be henne byta nummer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nej då kan du få sparken. Ingen bra idé.

de stänger ner ändå så är min sista sommar här [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han fortsätter bete sig som en idiot mot dig så kommer det förmodligen vara nog för en polisanmälan om trakasserier, alternativt olaga hot. Stöter han på din tjej trots att hon sagt ifrån så kan det dessutom mycket väl röra sig om sexuella trakasserer.

Det du rimligen borde göra är att berätta för din chef hur det ligger till och säga att du är beredd att gå vidare till polis om det hela inte upphör omedelbart. Är din chef smart så ser han till att killen lägger ner, och avskedar honom om han inte gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Om blbalblabla

TACK mediakatt för tydliggörande svar. jag är så fucked i huvudet av sömnbrist + jobb så är nice att läsa typ folk med tankeförmåga Dold text: varning eventuellt svårtolkat som läst mitt och förstått typ. antar att det var syftet med tråden [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

jag är så fucked i huvudet av sömnbrist + jobb

Är fucked up av sömnbrist, så det är nog därför jag fattar. Hoppas det löser sig och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har han inte redan fått sparken?[shake]


   
SvaraCitera