Aviseringar
Rensa alla

tråkig daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag


Lounge
Ämnesstartare

jaaaaaaaaaa neeeeeeeeeej?

vad gör ni


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

fredagar är alltid sega. Speciellt om man är sån som inte festar/super vid helger. Så mig hittar man alltid på gymmet.


   
SvaraCitera
höna

har haft en astråkig dag. vart sjuk i fem dagar så nu börjar jag tröttna på å ligga hemma å glo


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har varit en ovanligt långsam dag idag. vet inte ens varför.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Kudhos:
fredagar är alltid sega. Speciellt om man är sån som inte festar/super vid helger. Så mig hittar man alltid på gymmet.

låter ju härligt att ha gymmat iaf

höna:
har haft en astråkig dag. vart sjuk i fem dagar så nu börjar jag tröttna på å ligga hemma å glo

stackare!! krya pårej

NEMI: har varit en ovanligt långsam dag idag. vet inte ens varför.

tycker också.. märkligt hur vissa dagar kan vara sådana. stilla. mörka. blä


   
SvaraCitera

Jag ska ta en promenad

genom stan

shalala la lal lallaa


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Jag ska ta en promenad

genom stan

shalala la lal lallaa

har powerwalkat ute 2 ggr denna vecka

det är bedrövligt med kylan och snön men helt ok


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

positivt med denna dag är att jag väger 63.3 kg.. har gått ner 11 kg. gått från nästan skadligt midjemått (läste jag idag!!!) till normalt, 13 cm har jag förlorat. mitt gamla midjemått på 80 cm visar stl 42 på h&m och stl 36 idag. det ni. 3.3 kg kvar!


   
SvaraCitera
Kudhos

Lounge:

låter ju härligt att ha gymmat iaf

Ska börja nu. Men du kan hitta på något, avsluta något projekt du haft i tankarna eller något. Finns alltid något att göra!!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Kudhos: Ska börja nu. Men du kan hitta på något, avsluta något projekt du haft i tankarna eller något. Finns alltid något att göra!!

jo men jag är konstigt jag har så mycket smågrejer för mig nu att jag blir stressad.. men ska ställa mig och DISKA


   
SvaraCitera

Man måste ha tråkigt så man märker när man har kul.

-Alfons Åberg, 5 år.

Sjukt smart snubbe.


   
SvaraCitera

Lounge:
positivt med denna dag är att jag väger 63.3 kg.. har gått ner 11 kg. gått från nästan skadligt midjemått (läste jag idag!!!) till normalt, 13 cm har jag förlorat. mitt gamla midjemått på 80 cm visar stl 42 på h&m och stl 36 idag. det ni. 3.3 kg kvar!

Hur gick du till väga? :p


   
SvaraCitera

mmm har skittråkigt 


   
SvaraCitera

PACKAR för fullt

E spynervös


   
SvaraCitera

Meh era stackarna ni får ta er till gbg så jag får se era gosiga uppenbarelser o radera er tråkighet. :))

 


   
SvaraCitera