Aviseringar
Rensa alla

Tråkig dag...


Ämnesstartare

Alla upplever säkert dagar då ingen vill göra något, dagar då alla bara tråkar sig när man själv vill hitta på grejer (ute alltså)?
Idag har dagen varit ungefär så för mig, mina vänner (en handfull människor) är borta i stugor, vissa är hos släckten och några är bara tråkar sig genom att bara spela datorspel 😛 Hur som helst!
Om ni känner igen er, vad brukar ni själva göra såna här dagar? Finns det någon lösning eller är jag dömd att tröstäta hela dagen [cry]?


   
Citera
Ämnesetiketter

har också en sånn dag idag.. har tröstat mig med att lyssna på britney och bada i poolen. och äta kakor.


   
SvaraCitera

Gå ut å gå en sväng, spela gitarr, är typ de jag brukar roa mig med vid sådana tillfällen [y]


   
SvaraCitera

brukar fortsätta på nått pussel jag håller på med


   
SvaraCitera

Gå en promenad


   
SvaraCitera

vi har marknad här så jag är inte uttråkad bor bara 30meter från marknaden men ändå sitter jag här och skriver jag vet


   
SvaraCitera

det här kankse underhåller det är michael jackson när han är barn


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag ska på Trästocks och umgås med vänner och se udda smått okända band, be there!


   
SvaraCitera

En bra bok ute i solen kanske..[confused]


   
SvaraCitera

sitta vid tven och spela 360


   
SvaraCitera

Vincenco:

sitta vid tven och spela 360

Hon verkade inte så jävla inne på spel dock..


   
SvaraCitera

Changeling:

datorspel 😛

360 är inget dataspel [no-no]


   
SvaraCitera

Vincenco:

datorspel 😛

fistforfight:

inne på spel dock

360 är inget datorspel [no-no]


   
SvaraCitera

Changeling:

några är bara tråkar sig genom att bara spela datorspel 😛 Hur som helst!
Om ni känner igen er, vad brukar ni själva göra såna här dagar? Finns det någon lösning eller är jag dömd att tröstäta hela dagen [cry]?

Får jag fråga om du spelar Warcraft 3? Och om du gör det, spelade du möjligtvis en bana vid namn Age of Myths igår kväll runt 00-01
Du var en spindel och var lite halvt lost verkade det som.
Kanske blandade ihop ditt namn med den personens namn : D


   
SvaraCitera

Vincenco:

360 är inget datorspel [no-no]

Nu vet ju inte jag exakt hur det ligger till men jag tippar att det inte har nån betydelse..


   
SvaraCitera