Forumet - Tråkig dag...

Tråkig dag...

213 0 23
Alla upplever säkert dagar då ingen vill göra något, dagar då alla bara tråkar sig när man själv vill hitta på grejer (ute alltså)?
Idag har dagen varit ungefär så för mig, mina vänner (en handfull människor) är borta i stugor, vissa är hos släckten och några är bara tråkar sig genom att bara spela datorspel :P Hur som helst!
Om ni känner igen er, vad brukar ni själva göra såna här dagar? Finns det någon lösning eller är jag dömd att tröstäta hela dagen [cry]?

Spana också in:

Changeling:

några är bara tråkar sig genom att bara spela datorspel :P Hur som helst!
Om ni känner igen er, vad brukar ni själva göra såna här dagar? Finns det någon lösning eller är jag dömd att tröstäta hela dagen [cry]?

Får jag fråga om du spelar Warcraft 3? Och om du gör det, spelade du möjligtvis en bana vid namn Age of Myths igår kväll runt 00-01
Du var en spindel och var lite halvt lost verkade det som.
Kanske blandade ihop ditt namn med den personens namn : D
Erkowich:

Får jag fråga om du spelar Warcraft 3? Och om du gör det, spelade du möjligtvis en bana vid namn Age of Myths igår kväll runt 00-01
Du var en spindel och var lite halvt lost verkade det som.
Kanske blandade ihop ditt namn med den personens namn : D

Jag spelar Wc3 lite då och då, men inte igår kväll. Så nej det var inte jag som spelade då, jag inte har det här namnet som ac namn i wc3. :)