Aviseringar
Rensa alla

Tråkig partner?


Ämnesstartare

Min partner och jag har, kan man säga, varit ihop över ett år. Vi har bråkat mycket, gjort massor av dumma saker och nu är vår relation kass. Jag får ingen uppmärksamhet, det är alltid jag som hör av mig och säger något snällt då och då. Nu har jag börjat tröttna på att h*n svarar på nästan allt med ett "ok" och "jag spelar" eller något så jävla random när jag skriver "jag saknar dig" eller något seriöst. Har funderat på att dumpa jäveln ett tag.
En gång testade jag personen genom att säga "jag känner att jag har tappat gnistan" för att jag märkte att h*n var för distant när vi var tillsammans och hade varit det länge, så sa h*n att det var precis vad h*n kände. Jag dumpade idioten och det blev mycket bråk. H*n klagar på att jag gnäller, jag klagar på att h*n är kall, distant och hjärtlös samt har förändrats för mycket.

När vi är tillsammans är h*n jättegullig nästan hela tiden, men så fort jag försvinner så är det som att jag inte existerade.

Vi har gått igenom massor av saker, sårat varandra mycket osv. När jag dumpade för att h*n sa att h*n tappat gnistan och annat liknande skit så bråkade vi massor, för jag ångrade verkligen mig då jag saknade personen otroligt mycket men fick hela tiden ett nej och att personen var öppen för andra och höra sårande saker. Sen blev jag själv väldigt emot att ha något med personen att göra då denna själv verkade ha ångrat sig lite. H*n hade mage att påstå att jag inte var intresserad... Efter det började h*n ragga på andra, jag blev besviken och gick in i ett väldigt självdestruktivt stadie, en del av mig som h*n hatar. H*n träffade en ny, jag saknade verkligen idioten och grät, var så hemskt sårad. Inte blev det bättre av att jag fick reda på att h*n haft sex med den nya. Men detta fick jag reda på efter att h*n ångrat sig och sagt att denne vill vara med mig. Vad ska jag göra? Jag vill dumpa för mitt eget bästa, men jag älskar verkligen idioten. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

sterder:

UMare. [tired]

Testa http://www.terapisnack.com/ under kategorin Relationer & kärleksbekymmer, får nog bättre hjälp där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpa, du tror bara att du älskar honom.


   
SvaraCitera

Är han verkligen värd att ha om han håller på sådär? Även om du gillar honom fortfarande kanske det bara är bäst att acceptera att han inte bryr sig så mycket, och hitta någon som verkligen gillar dig. Varför ska du anstränga dig för någon som beteer sig som ett as mot dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du tror bara att du älskar honom.

Det hoppas jag.

buttcrack:

Är han verkligen värd att ha om han håller på sådär? Även om du gillar honom fortfarande kanske det bara är bäst att acceptera att han inte bryr sig så mycket, och hitta någon som verkligen gillar dig. Varför ska du anstränga dig för någon som beteer sig som ett as mot dig?

Du har rätt i att h*n inte verkar bry sig särskilt mycket och jag vet inte längre hur många gånger jag har sagt det, men det blir ingen förändring. Personen förväntar sig hela tiden att jag ska rätta mig efter dennes krav, men i utbyte får jag inget tillbaka. 🙁 Borde hitta någon som verkligen gillar mig. 🙁


   
SvaraCitera

sterder:

Borde hitta någon som verkligen gillar mig. 🙁

Du är värd någon som gillar dig och bryr sig. Även om du kommer att sakna personen och det kanske gör ont i början så kommer du att vara glad att du lämnade h*n när du väl hittar någon som du funkar tillsammans med 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buttcrack:

Du är värd någon som gillar dig och bryr sig. Även om du kommer att sakna personen och det kanske gör ont i början så kommer du att vara glad att du lämnade h*n när du väl hittar någon som du funkar tillsammans med 🙂

Tack för hjälpen. 🙂


   
SvaraCitera

sterder:

Tack för hjälpen. 🙂

ingen orsak 😀 lycka till nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera