Aviseringar
Rensa alla

Tråkiga människor...


Ämnesstartare

Tycker att UM behöver en tråd där vi kan lifta fram tråkiga människor. Spelar ingen roll om det är du själv, en vän eller din mamma, dela med dig om när en tråkig människa gjorde dig irriterad eller glad[sad]

Join me[sad]

Dold text: Ja, jag är tråkig och behöver göra en attentionwhore tråd för att må lite bättre[sad] hej[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

orkar ej engagera mig i ngt längre och går knappt ens på fester och sånt mojs längre. vill bara sitta hemma hos gugge och äta glass typ

mvh tråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

orkar ej engagera mig i ngt längre och går knappt ens på fester och sånt mojs längre. vill bara sitta hemma hos gugge och äta glass typ

Känner samma sak, vill ut på krogen i helgen men ska inte för att jag inte har orken, ska stanna hemma och äta mig tjock istället[sad]

Men du har Gugge iaf som du kan vara social med[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är rätt tråkig, fast jag gillar det. Har dock memorerat atommassor för sisådär 15 olika grundämnen idag, utan att försöka, som ett resultat av kemipluggande, vilket får mig att känna mig lite väl jättetråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag när jag satt på bussen kom det på en gubbe, vet inte om han hade psykiska problem eller något, men han vände sig om hela tiden. HELA TIDEN. och glodde. sådär irriterande. det gjorde han igår också, på bussen. var nära att skrika rakt ut SLUTA GLO BAKÅT FÖRIHELVETE.. men något fel hade han så man ska antagligen vara snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att jag själv är ganska tråkig! [y]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Men du har Gugge iaf som du kan vara social med[y]

ah sant, tror iofs att jag nog just nu bara föredrar att umgås med hnm framför annat, så är nog drf jag inte gör så mkt annat just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag är rätt tråkig

Renesmee:

tycker att jag själv är ganska tråkig!

Yaay vi kan tråka oss tillsammans[bigsmile]

Lounge fact:

men något fel hade han så man ska antagligen vara snäll

Tänk om han inte hade något fel och bara är creepy?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Yaay vi kan tråka oss tillsammans

Awesome. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Tänk om han inte hade något fel och bara är creepy?[sad]

äh något nuts var det, galen i blicken [crazy] O___O typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ah sant, tror iofs att jag nog just nu bara föredrar att umgås med hnm framför annat, så är nog drf jag inte gör så mkt annat just nu

Yes det brukar vara så när man inte har varit tillsammans så länge.

Lounge fact:

äh något nuts var det, galen i blicken O___O typ

Haha då kanske det är bäst att du inte säger något till honom[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är tråkig, arbetar för att göra en ändring på det. tycker att det går okej.

mvh tråkig människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är sjukt tråkig, men upplever inte det vara ett problem. folk verkar gilla mig ändå och själv hade jag inte varit tråkig om jag tyckt det är tråkigt att vara tråkig. fast det hade varit kul att ha kul ibland.

hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är en tråkig människa, tror jag, pga folk är tråkiga på msn och vill ej prata och/eller är sega på att svara. [sad]


   
SvaraCitera

Jag har alltid varit och kommer alltid vara tråkig. Buhu [sad]


   
SvaraCitera