Aviseringar
Rensa alla

Tråkiga människor...


Ämnesstartare

iosib:

jag är sjukt tråkig, men upplever inte det vara ett problem. folk verkar gilla mig ändå och själv hade jag inte varit tråkig om jag tyckt det är tråkigt att vara tråkig. fast det hade varit kul att ha kul ibland.

tycker du är cool....


   
SvaraCitera

Hej. Jag är skittråkig. Men det är min tv, katten och allt annat också så spela roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

är tråkig, arbetar för att göra en ändring på det. tycker att det går okej.

Bra att det går framåt[y]

iosib:

folk verkar gilla mig ändå och själv hade jag inte varit tråkig om jag tyckt det är tråkigt att vara tråkig. fast det hade varit kul att ha kul ibland.

Det är kul att ha kul ibland[sad]
Man kan alltid börja med att göra saker man själv tycker är kul!

Pendulum:

Är en tråkig människa, tror jag, pga folk är tråkiga på msn och vill ej prata och/eller är sega på att svara.

Kan vara msn som är dum, den funkar inte som den ska ibland[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Jag har alltid varit och kommer alltid vara tråkig. Buhu

Man kan alltid bli rolig[no-no]

El Guaje:

Hej. Jag är skittråkig

Tycker du verkar vara en jätterolig person!!


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Man kan alltid bli rolig[no-no]

Okej, du har faktiskt en poäng där [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är inte tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

tycker du är cool....

det är bara för att jag knarkar... (tack. [blush])

ladysmurf:

Man kan alltid börja med att göra saker man själv tycker är kul!

ja. fast vad jag tycker är kul är i stort sett att läsa och diskutera, alternativ supa och raljera, och ingadera är särskilt uppskattat bland folk i min ålder, har jag märkt. tråkighet definieras ju av ens omgivning.

fast nu gnäller jag. det var ju tråkigt. ska nog tvinga ut mig själv i helgen och dansa.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Tycker du verkar vara en jätterolig person!!

Tack! Men ikväll är jag lika rolig som en näve grus. Min tv, katten och allt annat tråkigt har dragit ner mig på samma nivå som dem.

Pendulum:

pga folk är tråkiga på msn och vill ej prata och/eller är sega på att svara

Sånt blir man less på! Förstår inte vad det är med folk. Väntat på att en ska svara i 25 minuter nu, skitkul!

Detta är en förklaring till mitt festliga humör ifall någon mot förmodan skulle ligga sömnlös och undra.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Sånt blir man less på! Förstår inte vad det är med folk. Väntat på att en ska svara i 25 minuter nu, skitkul!

Har också väntat skitlänge på svar nu, man blir ju ganska less.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anses nog som ganska tråkig, i många sammanhang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

det är bara för att jag knarkar...

"wow, knarkar du!? berätta mer!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Sånt blir man less på! Förstår inte vad det är med folk. Väntat på att en ska svara i 25 minuter nu, skitkul!

Är denne person upptagen/inte vid datorn då?

Igår väntade jag på en person på msn, som till en början var seg på att svara,och till slut inte svarade alls! Värsta dissen bah.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

fast nu gnäller jag. det var ju tråkigt. ska nog tvinga ut mig själv i helgen och dansa.

Låter nice, dansa lite åt mig också!

El Guaje:

Min tv, katten och allt annat tråkigt har dragit ner mig på samma nivå som dem.

Ta dig samman och bli glad! And do something fun, eller sov. Kanske känns bättre imorgon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

"wow, knarkar du!? berätta mer!!"

[love]

man känner sig så jävla tuff när man knarkar eftersom andra inte gör det och ifall man är annorlunda är man bra det är därför jag vill kunna säga att jag har tagit det och det och det och skriver upp en lång lista och säger "titta på allt jag har tagit det har inte du hahahaha!" för att sedan gå iväg med näsan i vädret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är tråkigast i världen


   
SvaraCitera