Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt förhållande


Ämnesstartare

Har haft ett förhållande i ett och ett halvt år, det börjar bli lite tråkigt nu. Han vill aldrig göra någonting, under vårt förhållande har vi gjort saker som bio och sådant ungefär 5 gånger. Jag föreslår massor med saker, men det blir aldrig av. Förra veckan frågade jag om vi skulle se på bio den här veckan, han sa ja. Igår frågade jag vad vi skulle se och försökte planera lite, hans svar på allt var jag vet inte. Känns som jag lika gärna kan skita i det. Han har blivit så tråkig, han fixar sig aldrig när vi ska träffas, verkar som att han inte bryr sig om hur han ser ut längre. Förut gjorde han alltid det, då var han jättefin men nu ser han ut som jag vet inte vad. Jag fixar mig alltid och försöker alltid vara fräsch, men han är långt ifrån fräsch, han kan inte ha duschat på jätte länge eller lukta svett.. På hans facebook står det att han är singel också.. Det är inte en sån stor sak men ändå. Jag frågade varför vi inte hade ett förhållande på facebook, han sa att facebook inte var på riktigt och därför behöver man inte dela med sig av sånt på facebook, :s men i början av vårt förhållande tyckte han det var jätte viktigt, vi gjorde slut ett tag då ändrade han till singel, nu vill han inte ändra tillbaka det. En gång när jag var ute med mina kompisar och han med sina såg han mig men hälsade inte ens. Det verkar som han skäms över mig, eller? Jag vet inte vad som har hänt med honom, känns som att han har blivit en helt annan person.. Det går inte att prata med honom heller eftersom han inte ger mig några svar. Åhhh jag orkar inte.


   
Citera

ska ja va ärlig verkar han va typ en idiot eller något, han är inte värd dej,om han ska göra så 🙁


   
SvaraCitera

han kanske har blivit så van vid ditt sällskap att han börjat se dig mer som en vän än partner. om det inte fungerar mellan er så är det kanske bättre att ni bara är vänner. du får väl försöka träffa honom och säga att du inte tycker det är kul när han inte verkar vilja vara med dig.


   
SvaraCitera

Skitty:

han kanske har blivit så van vid ditt sällskap att han börjat se dig mer som en vän än partner. om det inte fungerar mellan er så är det kanske bättre att ni bara är vänner. du får väl försöka träffa honom och säga att du inte tycker det är kul när han inte verkar vilja vara med dig.

det kan mycket väl vara så men då kan man ju tycka att han borde säga något istället för att skita it ellerhur? 🙂


   
SvaraCitera

sugarrr:

En gång när jag var ute med mina kompisar och han med sina såg han mig men hälsade inte ens

dumpa


   
SvaraCitera

mändiiee:

det kan mycket väl vara så men då kan man ju tycka att han borde säga något istället för att skita it ellerhur? 🙂

Haha men dra åt...

I en perfekt värld ja, men han har nog inte satt sig ner och tänkt "hm, min partner är nog mer som än kompis än en partner pga att jag är så van och bekväm i förhållandet. Bäst att jag inte säger något"

EDIT: Men ja, dumpelidump


   
SvaraCitera

han tar dig för givet!!! pressa han lite på något sätt 😉


   
SvaraCitera

dekadent:

Haha men dra åt...

I en perfekt värld ja, men han har nog inte satt sig ner och tänkt "hm, min partner är nog mer som än kompis än en partner pga att jag är så van och bekväm i förhållandet. Bäst att jag inte säger något"

nä men vem fan vet hur det kan va eller? haa ?


   
SvaraCitera

mändiiee:

det kan mycket väl vara så men då kan man ju tycka att han borde säga något istället för att skita it ellerhur? 🙂

nah.. min kompis pojkvän var sådär ett långt tag utan att säga något, sen gjorde han slut. ibland behövs inget sägas för det märks så tydligt ändå.


   
SvaraCitera

mändiiee:

nä men vem fan vet hur det kan va eller? haa ?

eeeey blatteeeee chillaaaa

Precis det jag menar. [zzz]


   
SvaraCitera

Det minsta du kan göra är att prata med honom om det och säg till honom hur du mår av hans beteende. Så svårt kan det väll inte vara. Känner han inte för att göra något åt det så dumpa honom.


   
SvaraCitera

Skitty:

nah.. min kompis pojkvän var sådär ett långt tag utan att säga något, sen gjorde han slut. ibland behövs inget sägas för det märks så tydligt ändå.

trökigt när de blir så asså :/

dekadent:

eeeey blatteeeee chillaaaa

Precis det jag menar.

HAHAHA jag är hel svensk dåmen..[chocked]


   
SvaraCitera

mändiiee:

HAHAHA jag är hel svensk dåmen..

haaaa???


   
SvaraCitera

dekadent:

eeeey blatteeeee chillaaaa

du kanske har läs och skrivsvårigheter? 🙂


   
SvaraCitera

mändiiee:

du kanske har läs och skrivsvårigheter? 🙂

Menade mer att "ha?" inte är ett allmänt vedertaget uttryck bland svenska ungdomar. Alltså måste du vara från Irak.


   
SvaraCitera