Forumet - Tråkigt liv......

Tråkigt liv......

310 0 31
Tja
Jag är fan 17 år och har inte upplevt ngt känns det som.....jag har aldrig haft en tjej och jag har aldrig vart på ngn fest :O
Mitt liv suger ganska mkt förtillfället alltså jag har inget att göra på min fritid.....det blir mest framför datorn. Men har nu försökt att få en del tjej kompisar...det går väll så där :S
Jag är kär i en av dem....men har inte så mkt till chans på henne......och hennes polare har bjudit mig till en fest på valborg...vill komma men ändå inte :/
För festen är på valborg...vad ska jag säga till min föräldrar?
Ha det bra ni som läst och hoppas ni kan skriva ngt tips! ;)

Spana också in:

Angelize:

Sluta beklaga dig över att ingenting händer i ditt liv när du kan få saker att hända. Ryck upp dig och säg Ja till allt.

säg ja till allt är ett grymt bra sätt, för övrigt är det mitt nyårslöfte[wink] kände att jag hade lite tråkigt lite för ofta i början av i höstas och bestämde mig för att göra nåt åt det. jag träffade en ny kompis, som jag nu skulle kalla min "bästis" (i brist på bättre ord:P), och som hjälpt till att förändra mig och min tillvaro. efter att ha man fått in foten nånstans rullar det på mkt lättare. just say yes!

vill poäntera att jag inte levde i nån sorts misär eller så, men bara att jag hade det lite tråkigt, vilket verkar vara ditt problem också[smile]