Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt liv......


Jag är 21 och har inte upplevt någonting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Sluta beklaga dig över att ingenting händer i ditt liv när du kan få saker att hända. Ryck upp dig och säg Ja till allt.

säg ja till allt är ett grymt bra sätt, för övrigt är det mitt nyårslöfte[wink] kände att jag hade lite tråkigt lite för ofta i början av i höstas och bestämde mig för att göra nåt åt det. jag träffade en ny kompis, som jag nu skulle kalla min "bästis" (i brist på bättre ord:P), och som hjälpt till att förändra mig och min tillvaro. efter att ha man fått in foten nånstans rullar det på mkt lättare. just say yes!

vill poäntera att jag inte levde i nån sorts misär eller så, men bara att jag hade det lite tråkigt, vilket verkar vara ditt problem också[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan känna igen mig lite i dig. Tyckte mitt var ganska trist och enformigt innan jag började gymnasiet och skaffade lite nya vänner.

Tycker du ska ta varje tillfälle att göra nånting du inte brukar. Kanske träffa någon ny människa du inte brukar hänga med, gå på fest m.m

Det kommer bli bättre om du vill [smile]


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Jag är 21 och har inte upplevt någonting

gnäll


   
SvaraCitera

Snigelsingel:

fest på valborg...vill komma

[y]
kasnke råkar illa ut eller strular till saker och relationer, men what tha hell, håll dig i skinnet och var lugn så blir nog allt bra.


   
SvaraCitera

isola:

gnäll

Nej, men jag vinner


   
SvaraCitera

Säg bara att du ska iväg och festa med dina kompisar ?
säger dom nej
så fråga varför
säger dom att du inte får dricka osv och tror att du kommer supa sönder dig
så bevisa att dom har fel och gå endå på festen och ta det lugnt

Som sagt du är 17 bast


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Nej, men jag vinner

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snigelsingel:

För festen är på valborg...vad ska jag säga till min föräldrar?

Äh, är det inte bara och säga att du ska hem till en polare då? Frågar dom vad ni ska göra kör man med det jag alltid gjorde, - vet int.[cheers]


   
SvaraCitera

Wow this topic is new and intresting!


   
SvaraCitera

jag är 20 år och jag har inte legat under sängen i mer än 5 minuter. [tard]


   
SvaraCitera

Synd om dej då


   
SvaraCitera

Snigelsingel:

Jag är fan 17 år och har inte upplevt ngt känns det som.....jag har aldrig haft en tjej och jag har aldrig vart på ngn fest :O

Livet är mer än partners och fester. Visserligen har jag en pojkvän men fester går jag aldrig på och jag har roligt oftast ändå, livet blir till vad du gör det.


   
SvaraCitera

Snigelsingel:

Ha det bra ni som läst och hoppas ni kan skriva ngt tips! 😉

Här är några tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

"Mamma, pappa, jag ska på fest på valborg och ska supa mig redlöst full. Försöker ni hindra mig får ni se på fan"

HAHAHA


   
SvaraCitera