Aviseringar
Rensa alla

tråkigt liv


Ämnesstartare

nån som vet hur det känns att ha sin mamma som skriker åt en att man är efterbliven och att man borde gå på en skola för efterblivna och att du inte kan ha någon kontroll över sitt liv och säger att man ska jobba och leva skit fattigt när man blir äldre? föräldrar som kanske ska skilja sig och en pappa som man bara får se på helgerna, överdrivet mycket stress över skola sin framtid och sitt nuvarande liv som bara blir värre. om ni kan relatera så är ni ganska lik mig. det är ett jävligt tråkigt liv att ha.


   
Citera

Kontakta soc om du är missnöjd.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Noveller och Berättelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det känns ibland som det suger som fan.
Man kan ju försöka göra det roligare, med vad är meningen med de liksom.

kingmax1:

det är ett jävligt tråkigt liv att ha.

Hur skulle du vilja att ditt liv såg ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet fan men att ha en morsa som säger att jag är efterbliven och borde gå på särskola e inte roligt.
eftersom jag har lite av ett deppigt liv nu vet jag att det hade varit roligare om morsan sluta jobba och att hon kudne bry sig om mig för första gången i sitt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kingmax1:

vet fan men att ha en morsa som säger att jag är efterbliven och borde gå på särskola e inte roligt.

Nä sånt suger. fråga om du får bo hos farsan han verkar coolare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han e fett chill ska praoa hos honom vecka 10 och 11 det blir gött och slippa hemmet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur e ditt liv då ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet hur det känns , då har typ samma problem . Fast det gäller min platspappa , han har kallat mig för fet , kommenterar min "feta" rumpan och säger saker som " rör din feta arsle och gör något nytta" trots att han inte gör ett piss och är den enda som brukar städa när mamma inte är hemma .
Han har tidigare retat mig för min vikt och tvingat mig att stå på vågen och sagt saker som " shit,jag väger 90 kg .. men du väger väl mer än mig va? du kanske 95 eller 100 kg!*mongo skratt* "
Han kan även säga mycket dumma saker när han är full och nykter tom ,
" ska du smsa dina kompisar? du har inga kompisar vem ska du smsa till?"
Mamma vet om saken , hon stod mest på hans sida i början när vi flyttade in då hon påstod att det är svårt att välja mellan två personer man ÄLSKAR och att hon inte ville välja mellan mig och honom.Idag vill hon inte flytta trots att hon också mår väldigt dålig pga dom har ett barn tillsammans och stannar kvar för min lillebrors skull och tror det är det bästa för mig , då jag får en så kallade far som jag tidigare inte haft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är den enda som brukar städa när mamma inte är hemma ,menade jag.


   
SvaraCitera