Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt tonårsliv???


Ämnesstartare

Heej!! Är en tjej från gbg som nyss fyllde 18, grejen är den att jag känner att mina tonår gått till spillo.... har inte gjort ngt speciellt utan har mått rätt kast och typ bara spelat handboll som är sporten i mitt liv. Vad tkr nu man borde göra som tonåring? Har ni tips på vad jag kan göra för att göra mina sista tonår till roliga och minnesvärda?? Tack på förhandParty


   
Citera
Ämnesetiketter

Tonåren samt åren efter det är sjukt överhypeade av de som styr media nu som var unga på 70- och 80-talet. Då kunde man få jobb som ung utan att vara PhD och det fanns en social trygghet samt en sexuell frigöresle. Dagens ungdom dras med dåliga framtidsutsikter, otrygghet, illusionen om totalt ansvar för sitt eget öde och identitetspolitiken har gjort folk pryda och skamsna över vilka de är.
Social media och paradise hotel är folks enda chans att ta sig ur ghettot, dumhet och berömmelse hyllas.
Osv.


   
SvaraCitera

Missunhappy:
Heej!! Är en tjej från gbg som nyss fyllde 18, grejen är den att jag känner att mina tonår gått till spillo.... har inte gjort ngt speciellt utan har mått rätt kast och typ bara spelat handboll som är sporten i mitt liv. Vad tkr nu man borde göra som tonåring? Har ni tips på vad jag kan göra för att göra mina sista tonår till roliga och minnesvärda?? Tack på förhandParty

Naajs 99?  fyller 18 om 3 månader aa tonårslivet är piss


   
SvaraCitera

Tickstart:
Tonåren samt åren efter det är sjukt överhypeade av de som styr media nu som var unga på 70- och 80-talet. Då kunde man få jobb som ung utan att vara PhD och det fanns en social trygghet samt en sexuell frigöresle. Dagens ungdom dras med dåliga framtidsutsikter, otrygghet, illusionen om totalt ansvar för sitt eget öde och identitetspolitiken har gjort folk pryda och skamsna över vilka de är.
Social media och paradise hotel är folks enda chans att ta sig ur ghettot, dumhet och berömmelse hyllas.
Osv.

varför är tonårslivet så överhypeat?


   
SvaraCitera

Missunhappy:
Heej!! Är en tjej från gbg som nyss fyllde 18, grejen är den att jag känner att mina tonår gått till spillo.... har inte gjort ngt speciellt utan har mått rätt kast och typ bara spelat handboll som är sporten i mitt liv. Vad tkr nu man borde göra som tonåring? Har ni tips på vad jag kan göra för att göra mina sista tonår till roliga och minnesvärda?? Tack på förhandParty

okej nu är sommaren snart här häng med migBlink fucka urrrParty lev livet


   
SvaraCitera

Missunhappy:
Heej!! Är en tjej från gbg som nyss fyllde 18, grejen är den att jag känner att mina tonår gått till spillo.... har inte gjort ngt speciellt utan har mått rätt kast och typ bara spelat handboll som är sporten i mitt liv. Vad tkr nu man borde göra som tonåring? Har ni tips på vad jag kan göra för att göra mina sista tonår till roliga och minnesvärda?? Tack på förhandParty

Tatuera dig för det ska jag göra!Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Tonåren samt åren efter det är sjukt överhypeade av de som styr media nu som var unga på 70- och 80-talet. Då kunde man få jobb som ung utan att vara PhD och det fanns en social trygghet samt en sexuell frigöresle. Dagens ungdom dras med dåliga framtidsutsikter, otrygghet, illusionen om totalt ansvar för sitt eget öde och identitetspolitiken har gjort folk pryda och skamsna över vilka de är.
Social media och paradise hotel är folks enda chans att ta sig ur ghettot, dumhet och berömmelse hyllas.
Osv.

Sant, aja får la hoppas på att det blir bättre och att jag slutar övertänka allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

Tatuera dig för det ska jag göra!Blink

Ja, är 99a ska faktiskt tatuera mig ngn gång snart, hahaha är lite skeptiskt till att hänga med främlingar lolRodnar


   
SvaraCitera

Missunhappy:
Heej!! Är en tjej från gbg som nyss fyllde 18, grejen är den att jag känner att mina tonår gått till spillo.... har inte gjort ngt speciellt utan har mått rätt kast och typ bara spelat handboll som är sporten i mitt liv. Vad tkr nu man borde göra som tonåring? Har ni tips på vad jag kan göra för att göra mina sista tonår till roliga och minnesvärda?? Tack på förhandParty

Haha det är typ samma här.. Har typ inte gjort mycket alls eller knappt umgåtts med några tonåringar alls förutom på de senaste åren som varit.. Men ungefär som folk kan ha kvar sitt barnasinne så är det likadant med tonårssinnet.. Du kan ju fortfarande umgås med vem du vill och göra vad du vill även om du paserat tonåren en dag d.v.s. är 20+

Har blivit väldigt irriterad på att jag förlorad alla dessa år också men det hindrar ju inte en från att umgås med tonåringar också även om man såklart är mycket mognare men det ska man fan skita i, lev livet och umgås med tonåringar i många år till..

Förstår hur det känns för tonåren är en tid man vill minnas med glädje och ha roligt, ta vara på allt och far på olika evenemang eller ungdomsgårdar tycker jag


   
SvaraCitera

Missunhappy:

Ja, är 99a ska faktiskt tatuera mig ngn gång snart, hahaha är lite skeptiskt till att hänga med främlingar lolRodnar

men jag är skitsnäll svär har du snap?


   
SvaraCitera

Danneboi:

Tatuera dig för det ska jag göra!Blink

Missunhappy:

Ja, är 99a ska faktiskt tatuera mig ngn gång snart, hahaha är lite skeptiskt till att hänga med främlingar lolRodnar

Dumt att taturera sig, det jobbigt om man senare i livet ångrar sig så är det dyrt! (svarar er båda)


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Dumt att taturera sig, det jobbigt om man senare i livet ångrar sig så är det dyrt! (svarar er båda)

aa


   
SvaraCitera

Missunhappy:
Heej!! Är en tjej från gbg som nyss fyllde 18, grejen är den att jag känner att mina tonår gått till spillo.... har inte gjort ngt speciellt utan har mått rätt kast och typ bara spelat handboll som är sporten i mitt liv. Vad tkr nu man borde göra som tonåring? Har ni tips på vad jag kan göra för att göra mina sista tonår till roliga och minnesvärda?? Tack på förhandParty

Svårt att säga, mitt tongår gick helt till spillo inte mycket minnesvärt om nu det var så viktigt.
Ah, du gör något kul iaf som du uppskattar.
Jag vet inte, spelar inte så stor roll, tonåren är ju bara typ 6år av ens liv så det spelar egentligen ingen roll alls sen är det ju alltid kul att göra nått kul! Glad
Jag vet inte hur du har det med kompisar men man kan ju dra ut på nått tivoli eller nått och göra en minnesvärd ''resa''. Har du inte så mycket kompisar kanske man får hitta på något själv vilket inte alls är lika kul då man är ensam, kan säkert vara kul att gå på någon umgdomsgård och umgås med jämnåriga! ^^
Jag vet inte om ens liv blir mer minnesvärd att ha en partner, men träffar man någurlunda rätt person kan man sticka iväg och göra något skoj! Mycket gladPartyHjärta


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Svårt att säga, mitt tongår gick helt till spillo inte mycket minnesvärt om nu det var så viktigt.
Ah, du gör något kul iaf som du uppskattar.
Jag vet inte, spelar inte så stor roll, tonåren är ju bara typ 6år av ens liv så det spelar egentligen ingen roll alls sen är det ju alltid kul att göra nått kul! Glad
Jag vet inte hur du har det med kompisar men man kan ju dra ut på nått tivoli eller nått och göra en minnesvärd ''resa''. Har du inte så mycket kompisar kanske man får hitta på något själv vilket inte alls är lika kul då man är ensam, kan säkert vara kul att gå på någon umgdomsgård och umgås med jämnåriga! ^^
Jag vet inte om ens liv blir mer minnesvärd att ha en partner, men träffar man någurlunda rätt person kan man sticka iväg och göra något skoj! Mycket gladPartyHjärta

det är ju pissdyrt med resor


   
SvaraCitera

Danneboi:

det är ju pissdyrt med resor

Alltså herre gud, unge man, jag sa ''resor'' inte resor som i att åka utomlands eller någonting, jag sa att man kan dra till typ tivoli med sina polare. Fan använd din hjärna lite tack.


   
SvaraCitera