Aviseringar
Rensa alla

tramadol


fffff5
Ämnesstartare

hur länge syns tramadol på urinprov?


   
Citera
kook
 kook

varför tar man ens tramadol?? världens sämsta jävla medicin


   
SvaraCitera
reben

3 dagar är väl safe 


   
SvaraCitera

kook:
varför tar man ens tramadol?? världens sämsta jävla medicin

har inte testat men fått intrycket av att det är nice?


   
SvaraCitera
kook
 kook

christover_bandy: har inte testat men fått intrycket av att det är nice?

jag tog det för fruktansvärd smärta -> sov i två dygn och mådde så sjukt jävla dåligt när jag var vaken

varför vill man ens


   
SvaraCitera
reben

soft grej


   
SvaraCitera
reben

förjävligt o sluta så bra o inte börja


   
SvaraCitera

kook: varför vill man ens

det du upplevde hör inte till vanligheterna om man använder preparatet för att uppnå ett skönt rus. handlar mycket om dosering och syfte.

farligt dock, särskilt blandat med annat. kratom (lagligt) torde vara ett bättre alternativ.


   
SvaraCitera
kook
 kook

Schism: det du upplevde hör inte till vanligheterna om man använder preparatet för att uppnå ett skönt rus. handlar mycket om dosering och syfte.

Intressant. Hur får man tag på detta för att framkalla rus? (Inte för att jag vill göra det, jag har redan, undrar av nyfikenhet)


   
SvaraCitera

kook:

jag tog det för fruktansvärd smärta -> sov i två dygn och mådde så sjukt jävla dåligt när jag var vaken

varför vill man ens

:S


   
SvaraCitera

kook: varför tar man ens tramadol?? världens sämsta jävla medicin

För att det hjälper skitbra mot min migrän och som en bonus blir man att må som en gud


   
SvaraCitera
Lounge

Schism: det du upplevde hör inte till vanligheterna om man använder preparatet för att uppnå ett skönt rus. handlar mycket om dosering och syfte.

farligt dock, särskilt blandat med annat. kratom (lagligt) torde vara ett bättre alternativ.

fast mediciner kan verka otroligt olika beroende på person, även om d är i syfte att bli hög

provade oxy förut i syfte att bli hög och efter allt jag hade läst ska d vara UnDeRbArT, jag kände 0,001% myskänsla och mycket mer lättirriterad

eller som citodon som ska också vara ett skönt rus men som bara kliar över hela kroppen på mig


   
SvaraCitera

Lounge: fast mediciner kan verka otroligt olika beroende på person, även om d är i syfte att bli hög

ja, det förnekar jag inte, men dosering har fortfarande stor inverkan. jag brukar jobba mig upp från väldigt små doser (som ofta är mer stimulerande än sederande).

Lounge: eller som citodon som ska också vara ett skönt rus men som bara kliar över hela kroppen på mig

opiatklåda, älskar det. andra gör det inte.

(testade tramadol när det blandades med kratom och såldes lagligt som "krypton" för några år sen.)

kook: Hur får man tag på detta för att framkalla rus?

det får/kan jag inte svara på. 


   
SvaraCitera

Tror inte det syns såvida man inte stoppar i sig typ en halv karta på en dag. Men tramadol tar man ju inte för nöjes skulle liksom... Det är smärtstillande. Var tvungen att ta det mot postoperativ smärta och har aldrig mått så dåligt som då.


   
SvaraCitera

Sagitta: Men tramadol tar man ju inte för nöjes skulle liksom...

Öh, jo, många gör det.

Det är en väletablerad njutningsdrog.


   
SvaraCitera