Aviseringar
Rensa alla

Tråna efter fel personer


Ämnesstartare

Jag: Han är fortfarande kär i en tjej som avvisar honom. Hon brukar heller inte visa känslor och är ganska nonchalant.
Han: Ja men så är det med killar, de gillar tjejer som går sin egen väg och inte slösar tid på andra.

... Okej att man, tjej som kille, dras till självständiga typer men personligen dras jag inte till de som är ointresserade av mig.

Hur är det för er? 


   
Citera
Ämnesstartare

Killen (ej han jag pratade med) själv beskrev tjejen som ngn som inte bryr sig ett skit om vad andra tycker (vilket inte stämmer, hon är jättekänslig och ganska svag utan att visa det). Men fattar inte att man kan dras till en sådan egenskap...
som dessutom är falsk.

ologiskakanslor.se


   
SvaraCitera

Oftast när jag inser att någon inte är intresserad så tappar även jag intresset.

Däremot så finns det en person jag tycker om väldigt mycket på alla sätt och vis, har väl lite för mycket känslor som tyvär inte är på samma nivå från den andres håll.  Men vi är väldigt nära vänner osv ändå, har även lite av "friend With benefits"-vänskap, samtidigt som vi är bästa vänner sen flera år tillbaka. Men mina känslor hindrar ändå mig från att söka annat. 
Men detta beror knappast på att jag inte får "hela kakan", gillar helt enkelt personens personlighet.

Handlar det om sex, så har jag hört många killar gillar det där, tills de får personen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NWO2015:
Oftast när jag inser att någon inte är intresserad så tappar även jag intresset.

Däremot så finns det en person jag tycker om väldigt mycket på alla sätt och vis, har väl lite för mycket känslor som tyvär inte är på samma nivå från den andres håll.  Men vi är väldigt nära vänner osv ändå, har även lite av "friend With benefits"-vänskap, samtidigt som vi är bästa vänner sen flera år tillbaka. Men mina känslor hindrar ändå mig från att söka annat. 
Men detta beror knappast på att jag inte får "hela kakan", gillar helt enkelt personens personlighet.

Handlar det om sex, så har jag hört många killar gillar det där, tills de får personen. 

Likadant för mig, förutom att han tycker om mig tillbaka och att vi inte har kontakt.

Nja, har man sex med personen och kemin är bra, börjar man tycka om personen mer. Är man helt ointresserad av personen men sexet är bra, så kanske det är som du säger eller att man tröttnar och nöjer sig med det man fått.


   
SvaraCitera