Aviseringar
Rensa alla

Trancemusik


Ämnesstartare

Tips någon?


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funky!


   
SvaraCitera

Åh kan sitta och länka hela kvällen om jag vill men börjar med detta.


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

gjord av mat

Har du något tips på bra trance från 2009-2013?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Har du något tips på bra trance från 2009-2013?

tyvärr inte. kindzadza's senaste från förra året är helt ok, men lite väl fragmentarisk och hektisk. inte din stil kanske.

mahadeva är tokfet btw 🙂


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

tyvärr inte. kindzadza's senaste från förra året är helt ok, men lite väl fragmentarisk och hektisk. inte din stil kanske.

Synd vill liksom även lyssna på lite nya grejer också, fast de flesta har gått över till skit som t.ex. Tiesto.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Synd vill liksom även lyssna på lite nya grejer också, fast de flesta har gått över till skit som t.ex. Tiesto.

jag har också problem med att hitta ny bra musik. så mycket blir åtkomligt först i efterhand tycker jag.


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

jag har också problem med att hitta ny bra musik. så mycket blir åtkomligt först i efterhand tycker jag.

Ja precis, hittar knapp några bra låtar fån de senaste 5 åren. Kanske har jag inte letat tillräckligt.


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

stil

Har du något tips på bra trance eller techno med mycket percussion och tribal. Behöver inspiration.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Har du något tips på bra trance eller techno med mycket percussion och tribal. Behöver inspiration.

inte mitt område (är mer för riff och melodier), men jag ska fundera lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

posta gärna låtar som liknar det du är ute efter!

skadar inte mig med lite nya tips heller.

EDIT:

mycket percussion av olika slag, däribland tribal. låten släpptes 1996 men är gjord några år tidigare. härligt visionärt, eftersom det låter mer avancerat än den mesta goa- och tidig psytrance.

hoppas du gillar't.


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

posta gärna låtar som liknar det du är ute efter!


   
SvaraCitera