Aviseringar
Rensa alla

Trång för hud


S3ON:

Hahahahaaaa..

Porr är skit. Söt

haha precis! varför titta på de om man kan göra samma sak själv? 😛 eller nja en del är ju lite...


   
SvaraCitera

cuzIcan: varför titta på de om man kan göra samma sak själv? 😛

Vissa tycks ha svårigheter med att hitta en partner för deras smak..

Därefter existerar människor med snedvridna sexuella behov, precis som ovanstående kan dessa ha problem att finna partners som går med på allt de önskar.. 😉


   
SvaraCitera

S3ON:

Vissa tycks ha svårigheter med att hitta en partner för deras smak..

Därefter existerar människor med snedvridna sexuella behov, precis som ovanstående kan dessa ha problem att finna partners som går med på allt de önskar.. 😉

jo det kan ju alltid vara ett problem, speciellt när man har en lite udda smak.... haha exakt! de som gillar våld och låtsas dö grejer och sånt har det nog inte så lätt på den fronten XD 


   
SvaraCitera

cuzIcan: de som gillar våld och låtsas dö grejer och sånt har det nog inte så lätt på den fronten XD

Där kan iofs dessa dejtingsajter av det snuskigare slaget tänkas ha en mening kanske 😉 


   
SvaraCitera

Är du för trång för hud? Låter som en väldigt besvärlig åkomma. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Där kan iofs dessa dejtingsajter av det snuskigare slaget tänkas ha en mening kanske 😉 

haha indeed! finns så många creeps här ute på nätet, en italiensk kille ville att jag skulle se honom strippa på skype... jag tackade dock vänligt nej och blockade honom annars skulle han väl vilja att jag också gjorde det XD 


   
SvaraCitera

cuzIcan: ! finns så många creeps här ute på nätet, en italiensk kille ville att jag skulle se honom strippa på skype...

Haha! hur kom du i kontakt med honom in the first place då? via omegle lr? 😀 


   
SvaraCitera

S3ON:

Haha! hur kom du i kontakt med honom in the first place då? via omegle lr? 😀 

nä fyfan vad jag hatar omegle! en wannabe fb sida som heter hi5 😛 och en annan som var inne på de där med fötter kom jag i kontakt med här faktiskt... 


   
SvaraCitera

cuzIcan: och en annan som var inne på de där med fötter kom jag i kontakt med här faktiskt...

Hahaha åå! I bet he came när du flashade dina fötter i camen för honom! Blink


   
SvaraCitera

S3ON:

Hahaha åå! I bet he came när du flashade dina fötter i camen för honom! Blink

om jag nu hade gjort det ja 😛 detta var på msn och jag blockade duktigt då med^^


   
SvaraCitera

cuzIcan:

om jag nu hade gjort det ja 😛 detta var på msn och jag blockade duktigt då med^^

Hehe duktig flicka! Glad


   
SvaraCitera

S3ON:

Hehe duktig flicka! Glad

klart jag e 😉 


   
SvaraCitera

S3ON:

Hehe duktig flicka! Glad

creep.png

lika kul varje gång -.-


   
SvaraCitera

cuzIcan:

creep.pnglika kul varje gång -.-

Varför skriver han på eng, är han inte svensk? 


   
SvaraCitera

S3ON:

Varför skriver han på eng, är han inte svensk?        

jo han bor här, men hans svenska sög så jag bad honom skriva på engelska ist för jag fatta inte vad han menade han skrev saker som "du gillar musik" osv, men hans engelska var ju inte mycket bättre heller stackarn, ha verka lite desperat... 


   
SvaraCitera