Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud


Ämnesstartare

Hej, jag har trång förhud för jag kan inte dra förhuden över ollonet när jag har stånd. En fråga bara: Om förhuden är förtrång i den ålder då penisen växer, växer den mindre bara för att jag har trång förhud?

Tack.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det finns ungefär 837494379453st exakt likadana trådar.


   
SvaraCitera

Haha nej den växer inte mindre.


   
SvaraCitera

Hm ingen hade skrivit det än, så jag får väl göra min plikt och säga: Ja, du har AIDS


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Ja, du har AIDS

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, ffs. Du har INTE aids.

Omskärelse är enda alternativet om du någon gång vill ha sex[n]
Gör du inget kommer förhuden börja dö, mögla och till slut falla av.. Då får du ingen pussy [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr T, det där lät lite konstigt.. men ja.. omskärelse är kanske det ända alternativet.. :/


   
SvaraCitera

Gaina:

Mr T, det där lät lite konstigt.. men ja.. omskärelse är kanske det ända alternativet.. :/

haha ja du är ju inte alls lättlurad nej [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera

Gå till UM.


   
SvaraCitera

Trång förhud beror på att dina föräldrar aldrig har lärt dig att sen du var en liten pojke, att du ska dra tillbaka förhuden.

Killar får trång förhud när de inte "tränat" dvs. att de drar tillbaka förhuden.

Omskärelse är ett alternativ, men det borde enligt mig vara det sista alternativet.

Du får helt enkelt träna, försök töja ut förhuden...
Det kan göra ont och ta en tid, men det går.

Dock vet jag inte om man ska kunna dra förhuden över ollonet vid stånd...
Men kan du dra förhuden över ollonet vid slakt tillstånd?

Att ha trång förhud är inte samma sak som kort förhud.
Alla är vi olika.


   
SvaraCitera

Jag vet inte hur gammal du är men jag tycker att du ska vänta ett tag och se om du kan "öva" upp det. Du behöver ju trots allt inte kunna tills du ska ha sex. Om det absolut inte går så kan du ju tänka på göra en omskärelse. Jag är i samma sits som dig föresten. [smile]


   
SvaraCitera

Som jag skrev tidigare så är det inte meningen att du ska kunna dra förhunden över ollonet vid STÅND.

Det är vid slakt tillstånd.
Trång förhud gör att man har svårt att pissa och det gör fruktansvärt ont.


   
SvaraCitera

Eh, kan vara pga någon sorts uttorkning eller infektion eller så också. In med en tops med vatten och tvål lite då och då, dra tillbaka tills det funkar.


   
SvaraCitera

Yummy:

Som jag skrev tidigare så är det inte meningen att du ska kunna dra förhunden över ollonet vid STÅND.

Jo...?


   
SvaraCitera