Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud ?


Ämnesstartare

Testade nyligen dra bak förhuden när jag hade stånd det går väldigt segt och jag får ont när jag drar bak förhuden inga problem när den är slak(aldrig tänkt på att testa dra tillbaka förhuden då jag har stånd förr), lyckats dra bak ollonet helt det kändes som den pressade penisen och ollonet blev rött men efter en stund lugnar det ner sig och det gör nästan inte ont men när jag sedan drar tebax förhuden så känns kuken öm och det gör lite ont när jag rör ollonet. Är det trång förhud lr är det något annat ? Går det att träna bort ? sett på andra forum där det står att det går att träna bort.

Är förövrigt 17 år och gör inte ont när jag rör ollonet.


   
Citera
Ämnesetiketter

det går och träna bort.
du är bara ovan vid saken.. träning ger färdighet [wink]


   
SvaraCitera

Kilik777:

Går det att träna bort ? sett på andra forum där det står att det går att träna bort.

Är förövrigt 17 år och gör inte ont när jag rör ollonet.

Runkar du inte elr? Börja med det engång först och se om det finner ngn lösning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilik777:

Går det att träna bort ? sett på andra forum där det står att det går att träna bort.

Ja det går. Än lättare är det om du har hjälp av en stark steroidsalva. Om du går till en doktor så kan du få en sådan utskriven :3. Man använder dem i 3 eller 6 månader (har glömt vilket..) och de gör att huden blir mer töjbar och elastisk.

Och tro mig, det är inte så pinsamt som det verkar att gå till doktorn och visa ballen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars får du göra som jag å låta någon leka med skallpell. Man lär sig uppskatta löst åtsittande kallingar och man får tvätta sig i äcklig tvål. I övrigt är de lugna bananer.
Slava lät ju som ett trevligt alternativ, men det går nog bara till en viss gräns. Gå till ungdommsmotagningen å fråga om du är osäker. Det gjorde inte jag, slutade med att den sprack när jag blev av med oskulden. var lite fräckt å se sin egen hjärtpuls på det sprutande blodet men det kanske är lite onödigt ändå..


   
SvaraCitera

ja tkr förhud e kul att leka med[y][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

lättare är det om du har hjälp av en stark steroid

[tard]


   
SvaraCitera

Det finns en salva du kan få som gör att det blir lättare. Det borde räcka för dig då du får över förhuden vid erektion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det lite torrt där det är rött? smeta på lite lypsyl då, då kanske det funkar.

eller gör bara ett häftigt ryck en gång för alla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

epsin:

Annars får du göra som jag å låta någon leka med skallpell. Man lär sig uppskatta löst åtsittande kallingar och man får tvätta sig i äcklig tvål.

Skulle inte rekommendera någon att ta bort förhuden om det inte behövs. I det här faller låter det inte som om den är så trång 😛 Eller du kanske bara snittade? Jag opererade bort min i oktober.. det var inte en trevlig upplevelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

eller gör bara ett häftigt ryck en gång för alla!

Väldigt dum idé.


   
SvaraCitera

Kilik777:

trång förhud

Gå till doktorn. Om du är 17 år så har du nog förmodligen ärrad vävnad runt öppningen och kommer då behöva kortisol för att åtgärdade problemet
Du kommer förmodligen få Dermovat kräm 0,05%

Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Jag opererade bort min i oktober..

why?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

why?

Den var för trång :3.


   
SvaraCitera

du är trång helt enkelt


   
SvaraCitera