Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud.. :/


Ämnesstartare

Hej ja är en kille me en fråga.. Nån som har/haft trång förhud som vet hur man kan fixa de på bästa sätt? En annan fråga, vad är en bra snoppstorlek?


   
Citera

Att onanera kan hjälpa. Det beror helt på ålder.


   
SvaraCitera

Det kan bli bättre under puberteten, om inte bör du vända dig till ungdomsmottagning, skolsköterska eller annan kunnig för vägledning. Det är inget man fixar själv, men det bör å andra sidan med största sannolikhet inte kräva ett särskilt stort ingrepp heller. 


   
SvaraCitera
reben

har du problem typ ont o så bör du vända dig till typ vårdcentralen lr ungdomsmottagningen. kände en som fixa d själv, gick inge vidare =)

finns ingen "bra storlek" tyvärr


   
SvaraCitera

är den så trång så du inte ens kan dra bak förhuden så är de väl operation antar ja men är de bara trög så som andra har skrivit, vänd dig till skolsköterska eller ungdomsmotagningen


   
SvaraCitera

Hejhejvillhatjej:
Hej ja är en kille me en fråga.. Nån som har/haft trång förhud som vet hur man kan fixa de på bästa sätt? En annan fråga, vad är en bra snoppstorlek?

Asså de är helt beroende på ålder, och asså du får tvätta penisen ordentligt. 

Har för mig att medellängden är typ16cm men jag minns inte i vilken ålder  Mycket glad


   
SvaraCitera

Kontakta vårdcentralen.... 14-16cm tror jag är det "normala"


   
SvaraCitera

De ba klippa


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Asså de är helt beroende på ålder, och asså du får tvätta penisen ordentligt. 

Har för mig att medellängden är typ16cm men jag minns inte i vilken ålder  Mycket glad

15,5 är medel för svenska män i senaste testet som gjordes

adaq:
Kontakta vårdcentralen.... 14-16cm tror jag är det "normala"


   
SvaraCitera