Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud, strängen går av, vad händer...


Ämnesstartare

Har läst mycket om detta med för trång förhud om att strängen är svaret . t.ex denna tråd http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=289172

men min fråga är, när den går av så blöder det lite ja, men blir allt bra sen? Eller blir det samma problem igen?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hmm.. de verkar inte finnas någon editera knapp här?

aja, läste på ungdomsmottagningens hemsida och då stog det såhär:
I puberteten kan strängen brista och gå av, det är inte ovanligt. Ibland går den inte av helt, och ibland går den av lite grann först och sedan helt. I de flesta fall så klarar man sig lika bra utan sträng. För en del är det till och med bra om strängen brister, eftersom penisen kan vara böjd när man har stånd om strängen är väldigt spänd.

Men vadå? Om min sitter kvar och väldigt spänd, och den böjs, kan man bara försöka rycka av eller på något sätt få av den??


   
SvaraCitera

GamerFreak:

kan man bara försöka rycka av eller på något sätt få av den??

Du behöver ett jävla psyke för att göra det där alltså [chocked]


   
SvaraCitera

Jag har snackat med någon som faktiskt körde in sin "stora" i en trång fitta, fan vad det började blöda då strängen gick av [cute]


   
SvaraCitera

Strängen läker, det gör inget om den går av.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Strängen läker, det gör inget om den går av

men de lär ju gör ont som fan! [chocked]


   
SvaraCitera

Cutlass:

men de lär ju gör ont som fan!

Gaanska


   
SvaraCitera

Cutlass:

men de lär ju gör ont som fan!

Var med om detta då jag var ca 10-11 år. Det sög. Blev skiträdd och trodde att min balle var permanent fuckad [cry]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Var med om detta då jag var ca 10-11 år. Det sög. Blev skiträdd och trodde att min balle var permanent fuckad [cry]

stackars 🙁

OnT: Det jag har hört så gör det förjävla ont :p


   
SvaraCitera

fick ont i kuken av att läsa rubriken.


   
SvaraCitera

GamerFreak:

Men vadå? Om min sitter kvar och väldigt spänd, och den böjs, kan man bara försöka rycka av eller på något sätt få av den??

[cry]


   
SvaraCitera

Det hände mitt ex när vi lekte lite, han fick ganska så ont och det blödde så in utav helvete. Men det läkte och blev bra ganska snabbt igen [smile]


   
SvaraCitera

GamerFreak:

men min fråga är, när den går av så blöder det lite ja, men blir allt bra sen?

Det läker väl rätt så fort. Jag tror inte att det blir samma sak igen ganska kort efter förra tillfället.


   
SvaraCitera