Aviseringar
Rensa alla

trans e inget val


Ämnesstartare

Tja!
Asså nu kommer det va några som bara "måste alla dina trådar handla om transsexualitet hela tiden" och svaret e ja för det e så många som inte fattar vad det e eller innebär att va det, så jag tar det från början nu så tydligt jag kan (nu kommer det va om att va transkille men det e samma som transtjej fast då e man ju tjej istället) transkille är för det första inget man blir helt plötsligt och inget man kan bestämma det är något man föds som fast alla kanske inte kommer fram till att det är transkille man e förrens en bit in i livet, och nej bara för att man har fitta och tänder på cis tjejer e man inte lesbisk för det e ju en kille och en tjej då fast dom har samma könsorgan, man kan inte råka säga fel pronomen och namn hela tiden nästan ingen gör det när det kommer till cis personer så ingen ska göra det när det kommer till transpersoner heller, och att säga till nån att den inte är kille på riktigt eller inte till 100% eller nåt liknande säger inte nåt biologiskt dom säger nåt som känns väldigt kränkande och diskriminerande och man känner sig inte accepterar när folk gör det, och tex som när jag skickade en selfie till en över nätet så sa personen "men du ser ju ut som en tjej" säg inte så för tjej e inget utseende 

Om det e nåt som va svårt att fatta fråga då annars lär er och acceptera det


   
Citera

2211620133386a0b25032080e42107a5_0.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och om det hade vart att val hade ingen valt det för det e så pass oaccepterat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:
2211620133386a0b25032080e42107a5_0.jpg

Vad?


   
SvaraCitera

Förstår vad du menar. Att vara kamel är inte heller ett val. Om du tycker du har det tufft, tänk hur det är för oss kameler, folk tror inte ens att vi menar allvar.


   
SvaraCitera

pommes045:
Och om det hade vart att val hade ingen valt det för det e så pass oaccepterat

Den logiken fungerar dock inte, många väljer svåra oaccepterade vägar genom livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Förstår vad du menar. Att vara kamel är inte heller ett val. Om du tycker du har det tufft, tänk hur det är för oss kameler, folk tror inte ens att vi menar allvar.

Det tror inte folk om transpersoner heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Den logiken fungerar dock inte, många väljer svåra oaccepterade vägar genom livet.

Ja fast oftast inte


   
SvaraCitera

Jag förstår dig och jag tycker att det är onödig att människor inte tar dig på allvar när du försöker förklara dig såhär. Puss :*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marceline:
Jag förstår dig och jag tycker att det är onödig att människor inte tar dig på allvar när du försöker förklara dig såhär. Puss :*

Tack för att du förstår. Puss :*


   
SvaraCitera

Buggar är inte heller något val!
GråterGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skepticdouche:
Buggar är inte heller något val!
GråterGråter

Lägg av då


   
SvaraCitera

pommes045:

Lägg av då

Programmerade i en timma, nästan varje run stoppades av en bugg. Tex: 
score = 0 
while true:    print(score)
while input():    score = 1 + 1

Här uppfattade datorn det som att jag vill upprepa 0 i all evighet när jag bara vill skapa ett klickbaserat spelFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skepticdouche:

Programmerade i en tömma, nästan varje rum stoppades av en bugg. Tex: 
score = 0while true:    print(score)while input():    score = 1 + 1
Här uppfattade datorn det som att jag vill upprepa 0 i all evighet när jag bara vill skapa ett klickbaserat spelFörvirrad

Men jag sa lägg av och håll dig till ämnet


   
SvaraCitera

pommes045:

Men jag e lägg av och håll dig till ämnet 

Men det handlar om ämnet då like Buggar, trans människor bara tycker upp.


   
SvaraCitera