Aviseringar
Rensa alla

Transexuella


Ämnesstartare

Hejsan!

Detta kanske är lite konstigt men jag letar efter folk som är/har varit transexuella. Ni är väldigt svåra måste jag säga och därför skapar jag nu denna tråden i jakten på att hitta er. Gillar folk med olika värderingar som inte är som alla andra. Hade även velat få kontakt med någon som gått igenom något stort som en könsoperation. Har två vänner som ska gå igenom det och vill gärna vara där och stötta dom fullt igenom hela processen.

Så om du gått eller håller på att gå igenom ett könsbyte eller ska göra det så hör gärna av dig till mig! 🙂

Puss o Kram sötnosar!


   
Citera

Du kan ju registera dig på qruiser.com. Där finns det asmånga. Själv är jag bara lite mer könsöverskridande än generella människor till utseende och klädsel, men uppfyller inga egentliga transkriterier...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

qruiser.com

Aha, okej. Ska kolla in sidan direkt! 🙂


   
SvaraCitera

Wishes:

Aha, okej. Ska kolla in sidan direkt! 🙂

Tror att de som är transor kan ange det, så kan man söka efter endast FtM-transor, eller MtF-transor, om så skulle önskas...


   
SvaraCitera

Wishes:

jag letar efter folk som är/har varit transexuella

Jag är bigender. Jag har ännu inte "testat" om jag är transsexuell om du förstår vad jag menar, men om du är intresserad kan du ju skicka ett pm.


   
SvaraCitera

Jag hörde någon ryktesspridning om att vara transsexuell är en sjukdom som redan påverkat en redan som foster.

Idag verkar det vara så att friska människor vill vara sjuka, och sjuka människor vill vara friska. Och idag verkar det vara så att friska människor ANSER sig vara sjuka, och ja... sjuka människor anser sig vara friska.


   
SvaraCitera

x_marty:

Idag verkar det vara så att friska människor vill vara sjuka, och sjuka människor vill vara friska. Och idag verkar det vara så att friska människor ANSER sig vara sjuka, och ja... sjuka människor anser sig vara friska.

[confused]


   
SvaraCitera

x_marty:

dag verkar det vara så att friska människor vill vara sjuka, och sjuka människor vill vara friska. Och idag verkar det vara så att friska människor ANSER sig vara sjuka, och ja... sjuka människor anser sig vara friska.

[crazy] va?


   
SvaraCitera

x_marty:

Idag verkar det vara så att friska människor vill vara sjuka, och sjuka människor vill vara friska. Och idag verkar det vara så att friska människor ANSER sig vara sjuka, och ja... sjuka människor anser sig vara friska.

[chocked]


   
SvaraCitera

Willy J:

[chocked]

varning för älg:

[crazy] va?

dyngbög:

[confused]

Pratade i nattmössan, get over it. [bigsmile]


   
SvaraCitera

x_marty:

Idag verkar det vara så att friska människor vill vara sjuka, och sjuka människor vill vara friska. Och idag verkar det vara så att friska människor ANSER sig vara sjuka, och ja... sjuka människor anser sig vara friska.

x_marty:

Pratade i nattmössan, get over it. [bigsmile]

xD


   
SvaraCitera