Aviseringar
Rensa alla

Transsibiriska järnvägen för den late (m.m.)


Ämnesstartare

Vet att ni vill åka, men är för fega (eller fattiga, eller något annat) och får därför "åka" här istället.

Kryddar det hela med en lite poll också, för allas lycka såhär på lördagkvällen!

Länk till förslag på mental björnfitta

I'm ready to go! (betyder att du ska klicka där!)

All aboard! [party] (<-- röd visselpipa á la tåggubbe)


   
Citera
Ämnesstartare

Nöjer mig för nu med att läsa kupe no 6


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå så det är någon som samlat ihop filmklipp från hela transsibiriska järnvägen? 😐 vilket projekt.

men mh har funderat på att åka den till typ nordkorea och hälsa på eller nåt, är sugen på ett skojigt äventyr[sad]


   
SvaraCitera
Paseo

TRANSHIBRIISKA ORKESTERN
den är bra
vad är transibirerisk för nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vadå så det är någon som samlat ihop filmklipp från hela transsibiriska järnvägen? 😐 vilket projekt.

Ja, något sånt! Helt stört är det... men intressant att kunna hoppa fram och se hur det ser ut på olika ställen (utom där det är natt och man inte ser ett skit! [crazy])

Nintendos BFF:

men mh har funderat på att åka den till typ nordkorea och hälsa på eller nåt, är sugen på ett skojigt äventyr

Låter som ett nice äventyr! Är också sugen på att göra något sånt galet... men det ska ju till att man har pengar/sällskap/tid samtidigt... fast planerar man går det väl. Då kan man inte fega ur på samma sätt som när man tänker och skjuter det på framtiden! [surprised]

Paseo:

vad är transibirerisk för nåt?

Vetefan vad det betyder egentligen... men jag vet att det i det här fallet handlar om en jävligt lång och cool tågresa! [blush]


   
SvaraCitera
Paseo

Tobbish:

Vetefan vad det betyder egentligen... men jag vet att det i det här fallet handlar om en jävligt lång och cool tågresa!

Va konstigt
Jag ska fråga pappa han vet allt utom sånt man bör veta som mänska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Va konstigt
Jag ska fråga pappa han vet allt utom sånt man bör veta som mänska

Kan du göra!

Misstänker att det har något med... transport genom Sibirien att göra. Finns ju två andra liknande resor som heter "Transmongoliska järnvägen" (som går till Peking via Mongoliet) och "Transmanchuriska järnvägen" (som går till Peking, men rundar Mongoliet och går direkt till Kina)


   
SvaraCitera
Paseo

Tobbish:

Kan du göra!Misstänker att det har något med... transport genom Sibirien att göra. Finns ju två andra liknande resor som heter "Transmongoliska järnvägen" (som går till Peking via Mongoliet) och "Transmanchuriska järnvägen" (som går till Peking, men rundar Mongoliet och går direkt till Kina)

men varför finns det en transahebreisk orkester dååååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

men varför finns det en transahebreisk orkester dååååå

Det måste syfta på hebreisktalande transor som har en orkester... det är allt jag kan tänka mig (såhär dags!).


   
SvaraCitera
Paseo

Tobbish:

Det måste syfta på hebreisktalande transor som har en orkester... det är allt jag kan tänka mig (såhär dags!).

hahahahahahaha åååhhh nu fnittrade jag allt en stund tack för det häll nästan på å få ågren förut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hahahahahahaha åååhhh nu fnittrade jag allt en stund tack för det häll nästan på å få ågren förut

Vad gör man inte för en fellow umare som hjälper till att hålla forumet vid liv såhär mitt i natten! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Paseo

Tobbish:

Vad gör man inte för en fellow umare som hjälper till att hålla forumet vid liv såhär mitt i natten!

mmmmm eller fellow nörd hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

mmmmm eller fellow nörd hihi

That too, that too!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitta på ett tåg är inget för mig, vill gå runt själv 🙁
Funderar på att dra till Shanghai, det verkar coolt.


   
SvaraCitera