Aviseringar
Rensa alla

Trasig iPhone?


Säg bara att den inte går att sätta på... funkar alltid för mig[wink]


   
SvaraCitera

makarooner:

det är inte många prylar som håller för att bli klämda i en bildörr [wink]

HTC Legend [bigsmile]
en solid mobil i aluminium som ska tåla hårda tag 😀


   
SvaraCitera

patriciaahlin:

Hej! Min iphone gick sönder idag

patriciaahlin:

När man sätter på den är skärmen helt vit och det syns en svart spricka. Det syns där emot inte när mobilen är avstängd att det är något fel alls på den.

Min med. tappade den dock..=( (för 1000e gången)

Hur gick det, har du skickat in den eller kollat upp det eller nått?

tobias:

men går på hemförsäkringen..

Hört att iPhone inte ingår i hem och drulleförsäkring bara för att de går sönder så sjukt lätt.. Kan det vara så?


   
SvaraCitera

Samara:

Hört att iPhone inte ingår i hem och drulleförsäkring bara för att de går sönder så sjukt lätt.. Kan det vara så?

beror väl lite på vad man har för försäkringsbolag.


   
SvaraCitera

Håll er till topic tack. Tråden handlar om i fall hon kan få en ny telefon eller få sin telefon lagad utan extra kostnad på sin garanti, inte om vilken telefon som är bäst.


   
SvaraCitera

Buddah:

Håll er till topic tack.

Ja.

Rensade OT.


   
SvaraCitera

När min skärm sprack skulle självrisken på hemförsäkringen kosta 1500 kr vilket jag tycker är lite väl dyrt! Man kan byta den själv om man är lite händig! Numera finns det flera sajter på nätet som fixar din iphone varav www.iphonereparation.se är den billigaste!


   
SvaraCitera

Har själv haft samma problem som dig, min skärm sprack så att jag inte kunde se någonting alls på den.

Skickade in min telefon till URL borttagen, dom var enligt mina sökningar billigast på alla reparationer.

Skickade in min telefon på en måndag och fick tillbaka den hel och fin på en onsdag, kan det bli bättre? [love]


   
SvaraCitera