Forumet - Trasiga jeans?

Trasiga jeans?

2254 0 29
Hur kommer det sig att det är så många unga tjejer (ca 15-18) som har trasiga jeans? Är det inne just nu eller? Är isf så här i Stockholm, vet inte hur det är på andra ställen men borde ju inte vara så stor skillnad. Oftast ganska stora hål på låren eller över knäna och väldigt ofta precis under rumpan, ibland på båda benen.

Hur är det med er tjejer här? Har ni så?
Och ni killar, vad tycker ni om det?

Kan ju bara prata för mig själv, men jag gillar det starkt! Speciellt när det är precis under rumpan, så man ser lite av rumpan när tjejen går eller typ böjer sig fram... [smile]

Men varför är det vanligast bland yngre tjejer och inte så vanligt bland tjejer som är 20 och uppåt..?

Spana också in:

Capture:

Håller mig till hela byxor, blir kallt annars.

Hehe, ok.. [crazy]

OF 5:

för att dom är cp, har ingen egen vilja eller är hjärntvättade av dålig reklam[y]

Men då borde det ju vara så med allt..? [confused]

blum:

har hål på knäna på vissa, men det är inte med flit :( har inte råd att köpa tusen nya.

Nej, men så kanske det är för dem oxå...de har inte råd med nya... [wink]

Myksa:

Lite tråkigt att se faktiskt. [sad] Småtjejer ska vara söta - inte se billiga och slampiga ut. [n]

Jo, klart de ska! [love]
Mumble:

För dom är korkade som Lilasmet.

[tired]

karatekatten:

Oftast ganska stora hål på låren eller över knäna och väldigt ofta precis under rumpan, ibland på båda benen.

ush vad fult.
ska man ha hål ska de vara självslitna jeans, det är de enda som räknas! det är riktigt snyggt. men inte än, det är ju för fan kallt ute.
Appuru:

Kan vara jävligt snyggt om det ligger på rätt ställe, och det får inte vara för stort hål.

Och vart är rätt ställe?

lilasmet:

ush vad fult.
ska man ha hål ska de vara självslitna jeans, det är de enda som räknas! det är riktigt snyggt. men inte än, det är ju för fan kallt ute.

Men det kanske är självslitna..?

SUKOF:

Har bara ett par byxor som jag kan använda, och olyckligtvis är det två gigantiska revor på vardera skinka.

[y]
karatekatten:

Men varför är det vanligast bland yngre tjejer och inte så vanligt bland tjejer som är 20 och uppåt..?

För att man kommer till vissa insikter då man åldras och blir lite mer mogen, förhoppningsvis. Personligen tycker jag att flickorna får ha på sig vad de vill så länge de trivs, och så länge de inte har på sig dem för att vara andra till lags.

SKÅL![bigcheers]