Aviseringar
Rensa alla

Trasiga jeans?


Ämnesstartare

Hur kommer det sig att det är så många unga tjejer (ca 15-18) som har trasiga jeans? Är det inne just nu eller? Är isf så här i Stockholm, vet inte hur det är på andra ställen men borde ju inte vara så stor skillnad. Oftast ganska stora hål på låren eller över knäna och väldigt ofta precis under rumpan, ibland på båda benen.

Hur är det med er tjejer här? Har ni så?
Och ni killar, vad tycker ni om det?

Kan ju bara prata för mig själv, men jag gillar det starkt! Speciellt när det är precis under rumpan, så man ser lite av rumpan när tjejen går eller typ böjer sig fram... [smile]

Men varför är det vanligast bland yngre tjejer och inte så vanligt bland tjejer som är 20 och uppåt..?


   
Citera

Håller mig till hela byxor, blir kallt annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att dom är cp, har ingen egen vilja eller är hjärntvättade av dålig reklam[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har hål på knäna på vissa, men det är inte med flit 🙁 har inte råd att köpa tusen nya.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Men varför är det vanligast bland yngre tjejer och inte så vanligt bland tjejer som är 20 och uppåt..?

För att det är korkat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite tråkigt att se faktiskt. [sad] Småtjejer ska vara söta - inte se billiga och slampiga ut. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Håller mig till hela byxor, blir kallt annars.

Hehe, ok.. [crazy]

OF 5:

för att dom är cp, har ingen egen vilja eller är hjärntvättade av dålig reklam[y]

Men då borde det ju vara så med allt..? [confused]

blum:

har hål på knäna på vissa, men det är inte med flit 🙁 har inte råd att köpa tusen nya.

Nej, men så kanske det är för dem oxå...de har inte råd med nya... [wink]

Myksa:

Lite tråkigt att se faktiskt. [sad] Småtjejer ska vara söta - inte se billiga och slampiga ut. [n]

Jo, klart de ska! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom flesta 20-åringar har kanske kommit över TITTA PÅ MIG-stadiet, i alla fall i nyktert tillstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Dom flesta 20-åringar har kanske kommit över TITTA PÅ MIG-stadiet, i alla fall i nyktert tillstånd.

Haha, så det är så det är! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har trasiga byxor. Ska köpa två par nya. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Haha, så det är så det är! [crazy]

Kan tänkas i alla fall [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Kan tänkas i alla fall [smile]

Jo, det låter ju ganska sannolikt... Men du är inte över 20, har du trasiga jeans? Ingår korta shorts i den här kategorin oxå då eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Nej, men så kanske det är för dem oxå...de har inte råd med nya... [wink]

om man har hål i röven får man fan kosta på sig nya :c knäna är ju inte så extremt, bara kallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

om man har hål i röven får man fan kosta på sig nya :c knäna är ju inte så extremt, bara kallt.

Men det är ju nice när man kan se rumpan ju... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Och ni killar, vad tycker ni om det?

Kan vara jävligt snyggt om det ligger på rätt ställe, och det får inte vara för stort hål.


   
SvaraCitera