Aviseringar
Rensa alla

Trasiga jeans


Ämnesstartare

Det är fult med fejkat slitna jenas, såg ett par på gina t. höll på att spy. Brukar inte köpa kläder på gina t, min vän skulle köpa några billiga fula jeans leggins därifrån så... Men själv föredrar jag märkeskläder. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemannen:

Vad har hela hela kläder med homosexualitet att göra?

Så du är bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3665030:

Så du är bög?

Nej det är jag inte. Så åter till frågan, vad har hela eller trasiga kläder att göra med sexuell läggning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det vet alla klädsnobbar, kultursnobbar, hårdrockssnobbar och brats. Även kulturintresserade faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3665030:

Det vet alla klädsnobbar, kultursnobbar, hårdrockssnobbar och brats. Även kulturintresserade faktiskt.

Personligen så tycker jag att det låter betydligt mer gay med trasiga kläder eftersom det innebär att du visar upp mer hud för ändra män, medan om du har hela kläder så är det bara kvinnorna som har en chans att få se din hud.

Kanske är så att du skäms över att du gillar att visa upp din hud för andra män och därför desperat försöker komma med pinsamma påhopp på de som inte gör det i ett panikartat försök att skyla vad du själv gör.


   
SvaraCitera

Skitsnyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Försökte trasha ett par byxor med sax en gång, det gick åt helvete, hur ska man bära sig åt egentligen?

Jag brukar använda mig av massa saker, först kan du ta sandpapper så att tyget blir tunt och slitet. Sen kan man ta en kniv och typ "skära" revor så "drar" man upp hålet, sen tar man sandpapper igen och sliter lite så blir det fransigt [bigsmile]


   
SvaraCitera

tycker det är fult, men smaken är som...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beat:

Det är fult med fejkat slitna jenas, såg ett par på gina t. höll på att spy.

Dom på gina är så sjukt fula, ja. Fattar inte hur folk kan köpa dom [crazy]


   
SvaraCitera

Så jääävla snyggt med sånna där Def Leppard-slitna jeans. [rolleyes]

Jag har ett par där ena benet hänger i en liten slamsa osv. Jag älskar dom, men mamma förbjuder mig att ha dom. [bigsmile]

smörgåsbord:

Försökte trasha ett par byxor med sax en gång, det gick åt helvete, hur ska man bära sig åt egentligen? [blush]

Undrar jag med. Jag försökte dra saxen på tyget liksom, men det blev ett fett hål där.

wastedp0tential:

Jag brukar använda mig av massa saker, först kan du ta sandpapper så att tyget blir tunt och slitet. Sen kan man ta en kniv och typ "skära" revor så "drar" man upp hålet, sen tar man sandpapper igen och sliter lite så blir det fransigt [bigsmile]

Det måste jag pröva nån gång! Men har inget sandpapper, så får ta på mig jeansen och släpa benen på asfalten.


   
SvaraCitera

jag har ett par trasiga jeans, de gick sönder av sig själv [n]

(använder dom dock aldrig, de är hemskt fula)


   
SvaraCitera

wastedp0tential:

Jag brukar använda mig av massa saker, först kan du ta sandpapper så att tyget blir tunt och slitet. Sen kan man ta en kniv och typ "skära" revor så "drar" man upp hålet, sen tar man sandpapper igen och sliter lite så blir det fransigt [bigsmile]

Tack för "tipset", ska prova [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot: något jag gör ibland för att tuffa till kläder är att utöva extremsporter i dem, krypa, klättra, vad du än kommer på.


   
SvaraCitera

Jag använder inte jeans.
Jävla subkulturella influenser från imperialistlandet USA[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wastedp0tential:

Fattar inte hur folk kan köpa dom

Inte jag heller! [shake]


   
SvaraCitera