Aviseringar
Rensa alla

3 år äldre kille


Ämnesstartare

Okej, har ett ganska stort problem. Har skrivit med en 18 årig kille några gånger nu, jag är alltså 15. Och idag så gick han in på att han inte kan tänka sig och ha ett seriöst förhållande med mig då han ser mig som sin lillasyster. Han tycker att jag är alldeles för ung för honom. 

Men han säger inte att det inte går. Och jag vill verkligen försöka med honom, men hur ska jag visa det? Vi ska träffas snart men han tycker fortfarande att jag är för ung och han kan inte ta mig som seriöst. Hur visar jag honom att jag är mogen nog? Och att jag är redo för att iallafall försöka med någonting


   
Citera

Att tala om för honom hur du känner och vad du vill känns som ett moget beslut


   
SvaraCitera

Slösa inte tid på honom. Lol.


   
SvaraCitera

Du är inte mogen så glöm det


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Det kommer inte funka om det finns en person som INTE vill vara mer än kompisar. Du kan alltid försöka men tvek om det funkar..


   
SvaraCitera

Jag är själv 15 medans min pojkvän är 18 vilket ingen utav oss ser som ett problem alls, men det kankse inte är så för alla, vad vet jag. 

Du skriver att du verkligen vill försöka med den här killen, och då tycker jag du ska göra det. Men var beredd på att du kanske inte får någon respons, för att han tydligt ansåg att du var för ung. Men försöka kan du alltid, du har ju lixom ingenting att förlora på det, så vafan de är nog bara att köra och motbevisa honom att han har fel 🙂


   
SvaraCitera

lillaapan:

Är det Nash eller ser jag felRullar ögonen


   
SvaraCitera

H.ODST:

Är det Nash eller ser jag felRullar ögonen

Klart det är han, så jävla snygg ju!


   
SvaraCitera

lillaapan:

Klart det är han, så jävla snygg ju!

Jaa ellerhur! Med hans loong haaiirGråter


   
SvaraCitera