Aviseringar
Rensa alla

Tredje gången giltig frånvaro på date?!


Ämnesstartare

Fan nu skrev jag ett långt inlägg o så försvann det =/ Kortar ner det, orkar inte...

Iaf! Planerat en första date med en kille, tre gånger! Varje gång har han kommit med en giltig frånvaro ursäkt. Första gången sa han det en dag innan, andra gången två dagar innan och nu sist en timme innan vi skulle träffas.
Jag är rätt säker på att det är just giltiga förklaringar och inte bortförklaringar. Han mår dåligt för att han har gjort mig ledsen och besviken och vill verkligen verkligen träffas.

Nu var det så att han skulle kommit till min stad (han bor lite mer än en timme bort). Men nu så har vi börjat prata om att vi ska träffas i en stad mellan oss. En kompis till mig ska åka bil dit för hon ska på en date. Så jag ska åka med henne dit. Men det vore fan värre om han ringer när jag är framme och säger att han inte kan komma! Då får jag sitta och vänta på att min kompis date tar slut (middag och bio dessutom, lång date) Plus att det blir en fjärde gång han inte kan komma... Hur mycket kan man tåla egentligen! Men jag gillar verkligen honom, tänker inte släppa honom i första taget!

Så den kanske dumma frågan är:

Hur kan jag säkra vår date? Och göra så att hans "gilltiga frånvaro lappar" tar slut eller minskar drastiskt!


   
Citera

Ultimatum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ultimatum.

"Om inte du kommer så orkar inte jag mer. Då vill inte jag träffa dig"

Något mindre hårt som inte involverar "vill inte träffa dig"? =/


   
SvaraCitera

Om nån skulle dissa mig en timme innan vi har bestämt att träffas skulle jag fan be den personen dra åt helvete, oavsett ursäkt eller om det var Cindy Crawford skulle jag väl svälja vilken ursäkt som helst [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Om nån skulle dissa mig en timme innan vi har bestämt att träffas skulle jag fan be den personen dra åt helvet

Men giltiga ursäkter, sådanna finns jue! Tänk om du helt plötsligt fick reda på att din bästa kompis ligger på sjukhus svårt skadad, skulle du fortfarande gå på dejten eller tycka att det var ok att tjejen du skulle träffa inte vill se dig mer för att du måste åka till din bästa kompis som behöver dig?


   
SvaraCitera

Numbero two:

r på sjukhus svårt skadad, skulle du fortfarande gå på dejten eller tycka att det var ok att tjejen du skulle träffa inte vill se dig mer för att du måste åka till din bästa kompis som behöver dig?

[tard] Men okej, jag överdrev lite då ;/


   
SvaraCitera

indraget czn vid över 20% fronvarå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men okej, jag överdrev lite då ;/

Kom med nå vettigt istället 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

indraget czn vid över 20% fronvarå

Hahaha... ^^ Det ska jag fan säga ;D


   
SvaraCitera

Numbero two:

Kom med nå vettigt istället 😉

Hade gjort det om jag hade kunnat, sluta hacka på mig nu ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hade gjort det om jag hade kunnat, sluta hacka på mig nu ;(

Sluta skriv oseriösa svar då. Jag skrev inte tråden för att få sådanna. Här hackas inte, här sägs bara sanningen ^^


   
SvaraCitera

Numbero two:

Sluta skriv oseriösa svar då. Jag skrev inte tråden för att få sådanna. Här hackas inte, här sägs bara sanningen ^^

lol okej, hade jag kunnat skulle jag ta bort mitt svar, men ska tänka på det i fortsättningen [ops]


   
SvaraCitera

Jobbigt[sad] du kan få dejta mej istället[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jobbigt du kan få dejta mej istället

Snällt hörre du ^^ Men har jag siktat in mig på en pojk så koncentrerar jag mig bara på honom, och släpper andra ur sikte ;D

Så du har aldrig vart i nån liknande situation? Att svika eller att bli besviken?


   
SvaraCitera

Numbero two:

Så du har aldrig vart i nån liknande situation? Att svika eller att bli besviken?

Sviker nog rätt många[shake]


   
SvaraCitera