Aviseringar
Rensa alla

Tredje världskriget


Buddah:

Samma sökning fast med "syrianer" istället för "jugoslaver" gav 377 000 träffar ;d Istället för 2 450 Så är nog en smula vanligare.

Fast när man ser på sökningarna så märker man att många nämner att flertalet pizzerior drivs av folk från forna jugoslavien.

Å andra sidan var det ju också Amsles quote var viktigare eftersom han hävdade att "jugoslaver gör inte pizzor"


   
SvaraCitera

Amsle:

Vad är det du inte fattar, de gör inte pizza

aboo, min vän han är jugoslav och gör pizza.

Eller så var det stora varma smörgåsar, jag kommer inte ihåg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Fast när man ser på sökningarna så märker man att många nämner att flertalet pizzerior drivs av folk från forna jugoslavien.

De säger inte att det är jugoslaver som gör det, utan ordet 'pizza' och 'jugoslav' har bara skrivits på samma sida.

Homunculi:

Å andra sidan var det ju också Amsles quote var viktigare eftersom han hävdade att "jugoslaver gör inte pizzor"

Är jag maskulin?


   
SvaraCitera

Amsle:

Är jag maskulin eller?

Neh, blev missledd lite av avataren bara.

Amsle:

De säger inte att det är jugoslaver som gör det, utan ordet 'pizza' och 'jugoslav' har bara skrivits på samma sida.

"Pizza är en italiensk maträtt men de flesta restauranger i Sverige drivs av jugoslaver/araber."

"De flesta pizzabagare i min närhet (östra Gbg-området) är från forna Jugoslavien."

"Vi i Sverige har plockat vår pizza mest från Europa, med Italien och länderna kring det forna Jugoslavien som främsta ursprungskälla. Pizzorna är därför i de flesta fall toppade med mycket grönsaker, ost, lite kött och detta på en tunn botten."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

"Pizza är en italiensk maträtt men de flesta restauranger i Sverige drivs av jugoslaver/araber."

De flesta _ är för _ för att kunna se skillnad mellan en arab och en äkta europé, även om europén är blond.


   
SvaraCitera

Eistein sade en gång att han hade ingen aning om vilka vapen som skulle användas i tredje världskriget, men att fjärde världskriget skulle utkämpas med pinnar och sten, kanske ligger det ngt i det. [cute]


   
SvaraCitera

Amsle:

De flesta _ är för _ för att kunna se skillnad mellan en arab och en äkta europé, även om europén är blond.

Hmm, kan vara sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta jugolsaver gör pizza, aldrig stött på någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan har vi kommit från tredje världskriget till jugoslaviska pizzsor? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det antagligen inte kommer uppstå ett världskrig i dess utsträckning så som första och andra världskriget var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

För att det antagligen inte kommer uppstå ett världskrig i dess utsträckning så som första och andra världskriget var.

nej, för då är det USA mot världen ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartanic:

nej, för då är det USA mot världen ^^

Nej.


   
SvaraCitera
Issen

Jag tror absolut på ett fruktansvärt stort världskrig i framtiden, dock tror jag också det kommer dröja eftersom många blivit så förbannat själviska i världen och rädda för att hjälpa i andra länder.

Just nu låter vi folk slå ihjäl varandra i sina egna länder, när dom väl tröttnar eller drabbar något av de större länderna så kommer de... men det dröjer nog ett tag till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Jag tror absolut på ett fruktansvärt stort världskrig i framtiden

dock blir det inte så många strider... det blir mer

"släpp atombomber överallt och låt dom civila betala för vad vi idiotiska politiker har gjort"

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Issen

Spartanic:

dock blir det inte så många strider... det blir mer

"släpp atombomber överallt och låt dom civila betala för vad vi idiotiska politiker har gjort"

Nja, det börjar nog så snarare. Men trots allt, hur mycket bomber man än har så krävs det marktrupper för att ta över något.

T.ex. så har vi ju forten i Boden i Sverige som ska klara kärnvapen.


   
SvaraCitera