Aviseringar
Rensa alla

TREKANT


Ämnesstartare

Seriös tråd!

Jag har ett bekymmer, moralister och troll undanbedes, tack! [tired]

Det är nämligen så att jag och en söt tjej jag känner, båda två är sugna på en till tjej i sängen. Hon är lite nyfiken på tjejsex, jag är självklart sugen på två tjejer på samma gång, nu till bekymret.

Hon har på eget initiativ uppenbarligen letat runt en del på Internet och hittat minst två tjejer som vill vara med på trea. Hon förvånade mig genom att börja skicka bilder på olika tjejer och fråga mig om de dög för trekant. Jag har tackat nej till i alla fall en av dem som var väldigt villig. Det var förmodligen mitt livs dummaste beslut, men det kändes så fel bara.

Jag skulle föredra någon av våra, helst någon av hennes, kompisar. Det skulle kännas bättre än någon, vem som helst på Internet. En av hennes bästa kompisar skickade precis lite avklädda bilder till mig, hon har sjukt härlig kropp också. Jag har frågat henne, och hon har inget emot sex, men hon är skeptisk till att göra det med sin kompis kille.

Så nu till frågan. Hur övertygar man en tjej om att ha sex tillsammans med sin kompis och hennes killkompis? Någon som har erfarenheter och vill dela med sig? [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du och din tjej kan ju "våldta" henne, hon vill ju egentligen [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Du och din tjej kan ju "våldta" henne, hon vill ju egentligen

Haha, nej, jag tror inte mitt kk, flickvän, whatever skulle vilja göra det mot sin kompis. Jag är inte heller sugen på att hamna i fängelse om det skulle gå snett...


   
SvaraCitera
Åtta

Börja förslagsvis med att säga att du inte är bekväm med att ligga med en random från da internets, och smyg sedan fram att hennes vän troligen är villig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Haha, nej, jag tror inte mitt kk, flickvän, whatever skulle vilja göra det mot sin kompis. Jag är inte heller sugen på att hamna i fängelse om det skulle gå snett...

Kolla på film alla 3 eller nått då [y] (kanske liiiiiiiiiiiiiiiite genomskinligt men ändå) men de kanske leder till ett eller annat [y]


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Jag är inte heller sugen på att hamna i fängelse om det skulle gå snett...

Men du är sugen på våldtäkt så länge du inte hamnar i fängelse, eller vadå?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Börja förslagsvis med att säga att du inte är bekväm med att ligga med en random från da internets, och smyg sedan fram att hennes vän troligen är villig.

Asså, det där har jag redan testat. Tjejen har ju inga problem med det, det är kompisen som är skeptisk. Hon har sagt att hon gärna "leker" men inte med nån som hennes bästa kompis håller på med, eller nåt sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Haha, nej, jag tror inte mitt kk, flickvän, whatever skulle vilja göra det mot sin kompis. Jag är inte heller sugen på att hamna i fängelse om det skulle gå snett...

Du själv har inget emot att våldta tjejer eller? [bigsmile]


   
SvaraCitera

bekymmer, bekymmer, bekymmer....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Kolla på film alla 3 eller nått då

Bra idé, typ porr då eller vad? Tjejen tittar ju iofs gärna på det så...

passaro:

Men du är sugen på våldtäkt så länge du inte hamnar i fängelse, eller vadå

oggelgoggel:

Du själv har inget emot att våldta tjejer eller? [bigsmile]

Jag har inget emot att "ta" en tjej, det är jävligt skönt, men en tjej som är med på det då. Jag vill inte va nån jävel som förstör nån annans liv så att hon aldrig mer kan lita på en kille. Så att våldföra sig på någon, mot dennas vilja, går bort.


   
SvaraCitera