Aviseringar
Rensa alla

TREKANT


Ämnesstartare

Alfen:

bekymmer, bekymmer, bekymmer....

Ja, det e de fanemig, nu när man är så nära så är det sjukt störande att inte få till det hela vägen. Visst, vi kan hitta nån nymfoman på Internet som haft 100 killar redan, men jag vill helst ha trekant med flickvänsmaterial, det är ju det bästa med det hela... [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Bra idé, typ porr då eller vad? Tjejen tittar ju iofs gärna på det så...

Haha [crazy] inte riktigt så jag tänkte, mer en mysig filmkväll bara som leder till nått "mysigare". Fast ja, tror du dom vill kolla på porr bara sådär helt random så är väll den en bättre idée då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

jag vill helst ha trekant med flickvänsmaterial, det är ju det bästa med det hela... [bigcheers]

Hoppas dom inte hittar denna tråd [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Haha [crazy] inte riktigt så jag tänkte, mer en mysig filmkväll bara som leder till nått "mysigare". Fast ja, tror du dom vill kolla på porr bara sådär helt random så är väll den en bättre idée då [y]

Haha, okej, kan ju avsluta med porr. Tjejen somnar alltid när vi ser film, så det kan va en dum idé, avtändande. Gäller bara att komma på bra porr att se, kanske något man spelat in själv? Kan man vissa filmer på mig och tjejen för hennes kompis? [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Hoppas dom inte hittar denna tråd [bigsmile]

De vet redan vad jag vill, jag har redan frågat. Jag tror inte de tar illa upp av att bli kallade flickvänsmaterial direkt, det är ju positivt...


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

Visst, vi kan hitta nån nymfoman på Internet som haft 100 killar redan

=erfaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

troll

Det kan verka troll, men anledningen till att jag dök upp här på UM helt plötsligt för några dagar sen och skriver som fan i olika trådar var för att få mig själv att tänka på annat nu den här veckan när tjejen börjat plugget och vi inte kan ses lika mycket längre. Man går från tre gånger om dan under hela sommaren till väldigt mycket mindre nu...

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

=erfaren

=könssjukdomar (jag har redan tvingats klamydiatesta mig en gång, jag hade inte fått skiten det som tur var, men så jävla pinsamt med en kvinnlig läkare och jag vill INTE göra om det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Haha, okej, kan ju avsluta med porr. Tjejen somnar alltid när vi ser film, så det kan va en dum idé, avtändande. Gäller bara att komma på bra porr att se, kanske något man spelat in själv? Kan man vissa filmer på mig och tjejen för hennes kompis? [badgrin]

Hmmm... ja kanske de [rolleyes] Ska inte säga nått mer tror jag... Lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Ska inte säga nått mer tror jag

Har du fler förslag så, jo fan, ut med dem bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

De vet redan vad jag vill, jag har redan frågat. Jag tror inte de tar illa upp av att bli kallade flickvänsmaterial direkt, det är ju positivt...

Just ja, glömde att de inte är några känslor inblandade (hoppas jag), jokes on me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg upp alla bilder här[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

glömde att de inte är några känslor inblandade (hoppas jag)

Sånt vet man aldrig, jag och tjejen är väl typ ett par.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

lägg upp alla bilder här[wink]

Ja, om det blir nåt, vi får se [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Ja, om det blir nåt, vi får se [rolleyes]

Eller nej menar jag, bilder, e du galen? [tard]


   
SvaraCitera