Aviseringar
Rensa alla

TREKANT ?


Ämnesstartare

En sak vet jag då är det att Trekant kan försötra din förhållande helt o hållet även om du i början tycker det är OK! (fast du gör inte det) om du försöker att behålla din förhållande med att muta han med en annan fitta (sorry men det är sanningen)! då är du ute och cycklar.
Jag misstänker att han är redan otrogen eller väldig snart kommer att bedra dig! Försig det finns många tjejer som mår bra av att känna sig bedragen... vem vet kanske du är en av dem!
Tänk på att 8 månader i ett fungerande förhållande är ingenting om du vill ha ett långvarig och frisk sånt! ställer du up för det här och berdrar dig själv då är det tyvärr kört för dig.....


   
SvaraCitera

Ibland får man nöja sig med endast fantasier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trekant inom förhållande brukar sällan sluta bra.


   
SvaraCitera

Klart han skall få knulla med någon annan, han är ju mannen och bestämmer[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå inte med på det. Det skulle jag aldrig ha gjort.

Tycker det mer verkar som att han vill prova på att ha sex med en annan tjej än själva "trekanten"...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du inte gör det inte. Så svårt var det.

Vill du så se till att det är med en extra kille före en annan tjej. I ren protest. Inte okej med killar som tjatar om trekant men aldrig skulle tänka sig att dela tjej med en annan kille. 🙂


   
SvaraCitera

furiaceca:

Jag är i stort behov av råd därför jag skriver och förväntar mig enbart seriösa svar.

Då har du kommit till fel ställe, baby.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Massimo:

Jag misstänker att han är redan otrogen eller väldig snart kommer att bedra dig! Försig det finns många tjejer som mår bra av att känna sig bedragen... vem vet kanske du är en av dem!

okej något jag vet är att han inte har varit otrogen.
man kan ha en sådan dröm utan att man knullar runt bakom någons rygg för det.

Angelize:

Känns det inte okej så ska du inte göra det. Är han en kille som inte är dum i huvudet så accepterar han ditt nej och lägger den våta drömmen åt sidan.

Ja det är det han har gjort bara att jag inte känner mig så schysst över att han behöer lägga det på hyllan så att säga.

Laquixa:

Gör det inte! Jag vet flertalet par som gjort det av den anledningen och även dom som varit på från början som totalförstört tilliten och sjlvkänslan i ett förhållande.

jag förstår. saken är ju att jag inte är helt emot själva saken trekant, bara att tanken att behöva dela honom med någon annan. och eftersom han aldrig skulle kunna se mig knulla med en annan kille förstår han mig. men OM jag skulle ha en trekant skulle jag ALDRIG ha det med två killar.


   
SvaraCitera

AndyH:

analsex etc är macho ideal för porrskadade killar som runkat för mycket till förnedrande porr vid datorn.

Ja, för analsex måste verkligen innehålla förnedring? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

furiaceca:

eftersom han aldrig skulle kunna se mig knulla med en annan kille förstår han mig.

Om han aldrig skulle se dig knulla med en annan kille så ska du inte behöva gå med på det han vill om att vara med en till tjej. Bara tanken säger ju hur ego han låter, han vill prova knulla med en annan tjej men kallar det trekant. Visst gå med på det du för att du känner dig "taskig" .. men oj vad taskigt egentligen (eller inte!)


   
SvaraCitera

Conny:

Ha en trekant med honom och någon som är extremt ful, då får han ju iaf sin trekant och du slipper oroa dig att han ska hålla på med den andra tjejen.

hahaha! lätt bästa iden! seriöst, den va fan bra alltså xD


   
SvaraCitera

Skulle min hund kunna få vara med på ett hörn nästa gång vi har sex?

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ja, för analsex måste verkligen innehålla förnedring?

Självklart inte, jag har det själv [cute]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Om du inte vill, gör det inte.

Han kommer överleva.

ert förhållande också, om han känner mer för dig än vad han känner för sin "pojkdröm"


   
SvaraCitera

AndyH:

Självklart inte, jag har det själv [cute]

Varför gör du så dumma uttalanden då [no-no]


   
SvaraCitera