Aviseringar
Rensa alla

Trekant


Ämnesstartare

Anarkandi:

Stör mig på att det inte finns något alternativ för queer.

Jag är inte intresserad av att veta vad queers har gjort, den här tråden är för hetero/bi-sexuella.

Och det är ganska självklart i mina ögon att jag snackar om en sexuell trekant och inte någon jävla pyramid.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Men om det nu handlade om sex

och det gjorde det


   
SvaraCitera
Åtta

Anarkandi:

Tror du på fri kultur i sådan utsträckning att du är beredd att avstå från alla dessa miljarder?

Vad kan jag säga? Jag är idealist. [cool]


   
SvaraCitera

Åtta:

Vad kan jag säga? Jag är idealist.

Du ska ha credz för detta. [smile] Tänk om det fanns flera såna som du i världen. Då hade vi inte haft något behov av pengar. [smile]


   
SvaraCitera

llooll:

Vadå för jävla resultatknapp?
Antingen har du haft det, eller inte.

Lidande små barn:

Såg fel på frågan. Tyckte det stod om man kunde tänka sig att ha en trekant igen om man haft det.


   
SvaraCitera

isola:

Den behövs inte i denna poll.

Men har du problem med läsförståelsen eller?

Lidande små barn:

Lidande små barn: Såg fel på frågan. Tyckte det stod om man kunde tänka sig att ha en trekant igen om man haft det.

Att det ska vara så jävla svårt att kolla igenom tråden innan man skriver sitt retarderade svar, speciellt när det bara är en sida.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Men har du problem med läsförståelsen eller?

haha det ska komma från någon som inte ens kunde läsa en mening korrekt


   
SvaraCitera

isola:

haha det ska komma från någon som inte ens kunde läsa en mening korrekt

Skillnaden är att jag upptäckte mitt misstag direkt efter att jag postat inlägget, men då var det för sent att ta bort det för någon annan hade redan hunnit posta efter mig, men innan ditt inlägg hade jag redan skrivit två jävla gånger på samma sida och hittills den enda att jag läste fel på frågan, så då ska det väl inte vara så jävla svårt att kolla igenom den innan man postar.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

så då ska det väl inte vara så jävla svårt att kolla igenom den innan man postar.

Ska det vara så svårt att läsa igenom en hel mening innan man postar?


   
SvaraCitera

llooll:

Tjej: Nej (Du röstade på detta alternativ)

Myksa:

Och är inte intresserad av det.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Stör mig på att det inte finns något alternativ för queer.

Det står ju inte vilka man har haft trekanten med, alltså så kan alla - oavsett svara på pollen.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Såg fel på frågan. Tyckte det stod om man kunde tänka sig att ha en trekant igen om man haft det.

gjorde jag med

Lidande små barn:

Men har du problem med läsförståelsen eller?

tror det handlar mer om att vissa mår bra av hitta fel hos andra. även om dessa personer fattar att en sådan sak inte mäter intelligens, kunskap w/e så verkar det precis som att det ändå ger dem en kick.


   
SvaraCitera

soimpolite:

tror det handlar mer om att vissa mår bra av hitta fel hos andra. även om dessa personer fattar att en sådan sak inte mäter intelligens, kunskap w/e så verkar det precis som att det ändå ger dem en kick.

Mjo, särskilt isola verkar ha en tendens att dryga sig mot så många som möjligt så fort hon får möjligheten.


   
SvaraCitera

isola:

Det står ju inte vilka man har haft trekanten med, alltså så kan alla - oavsett svara på pollen.

Ja, jag syftade inte på själva pollen.


   
SvaraCitera

hahah[love]

Ni är söta, jag har faktiskt ingenting emot någon av er.
Men ni måste bli lite mer hårdhudade, kommer inte att bli lätt för er annars.


   
SvaraCitera