Forumet - Trekant

Trekant

3733 2 41
Hej. Nu har jag en fråga till alla kåta där ute.

Låt oss säga att ni har en partner och ni ska ha en trekant, skulle ni då den tredje partnern låta röra din pojkvän/flickvän?

Tillexepel om du är tjej, och har en pojkvän. Och ni ska ha trekant med en till tjej. Skulle du då som tjej acceptera att killen hade sex med tjejen?

Eller om du är kille och har en tjej, skulle du då kunna ha trekant med en kille, och låta killen ta tjejen?

Om ni fattar, utveckla era tankar.
Och varför är man inte otrogen om man kysser någon av samma kön.

Spana också in:

m3l.:

så om du hade trekant med en annan kille o din tjej så skulle inte killen få ha sex med tjejen?
man kan la testa nya saker även om man är i et förhållande, handlar ju om att båda är med på de osv

Skulle inte ha trekant med en till kille. [cool]
Ja man kan testa nya saker om man vill. Man kan testa annat än trekant.
Skulle aldrig vilja ha trekant med någon jag är tillsammans med. Föredrar tanken på att bara vara två och med någon man tycker väldigt mycket om [blush]

Är nog inte intresserad utav det annars heller men om jag nu var tvungen till att ha trekant skulle det nog krävas att jag ej gillar tjejen speciellt mycket, typ en tjej jag kan glömma bort dagen efter. Och då hade den tredje personen fått göra vad den velat på henne.
Om jag befann mig i den situationen skulle jag tycka att det vore självklart att den tredje parten skulle vara en lika del i akten. Annars finns det ju ingen poäng med att ha en trekant från första början.

Sedan får väl andra göra vad de vill, men personligen tycker jag att hela poängen är att tre personer har sex med varandra.
m3l.:

Och varför är man inte otrogen om man kysser någon av samma kön.

Jag tror att de flesta, oavsett kön, har svårare att låta sin partner ha sex med någon av samma kön som dem själva, eftersom de då kan jämföra sig bättre med den och känna sig hotade. Därför är det lättare att låta partnern ha sex med någon av samma kön som partnern.

m3l.:

Eller om du är kille och har en tjej, skulle du då kunna ha trekant med en kille, och låta killen ta tjejen?

... dock tror jag att killar har svårare att ha en trekant med en annan kille än en tjej har att ha en trekant med en annan tjej. En förklaring kan vara att det är mycket mer tabu med manlig homosexualitet än med kvinnlig, och att killar därför blir hysteriska vid tanken att de skulle kunna misstänkas för det eller risken att de skulle kunna bli kåta på den andra killen.

m3l.:

Låt oss säga att ni har en partner och ni ska ha en trekant, skulle ni då den tredje partnern låta röra din pojkvän/flickvän?

Jag säger samma sak som Åtta:

Åtta:

Om jag befann mig i den situationen skulle jag tycka att det vore självklart att den tredje parten skulle vara en lika del i akten. Annars finns det ju ingen poäng med att ha en trekant från första början.

Sedan får väl andra göra vad de vill, men personligen tycker jag att hela poängen är att tre personer har sex med varandra.

Om man nu har bestämt sig för att ha trekant är väl själva poängen att ha sex med varandra, vad ska man göra annars?

Ganon:

Skulle aldrig ha trekant involverandes en kille till. Speciellt inte om jag var i ett förhållande.

Däremot en trekant med en annan tjej? Vad är skillnaden?