Aviseringar
Rensa alla

Trekant, a big YES or a NO NO?


Jonnybravo91:

Inte med en kille med i bilden?

[no-no]


   
SvaraCitera

S3ON:

[no-no]

[cry]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[cry]

Du får söka vidare.. Ge inte upp. [wink]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Samma sak.

Nej. En trekant innefattar tre personer, varken mer eller mindre. Gruppsex är minst 4 personer.


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Nej. En trekant innefattar tre personer, varken mer eller mindre. Gruppsex är minst 4 personer.

Nej. Det finns solo, duo och grupp. Solo är man själv, duo är man två och grupp är man tre eller fler.

På samma sett som man kan kalla tre personers gruppsex för en trekant, kan man även kalla fyra personers gruppsex för en fyrkant.

Gruppsex är den övergripande termen, trekant är den specificerade.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Nej. Det finns solo, duo och grupp. Solo är man själv, duo är man två och grupp är man tre eller fler.

Nej, solo, duo och trio och grupp.


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Nej, solo, duo och trio.

[tired]


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Nej, solo, duo och trio.

Quadro? [cool]


   
SvaraCitera

fröken stöken:

trekant? [shake] mer som treCAN'T! [crazy][crazy]

[love]


   
SvaraCitera

3 tjejer [cute]


   
SvaraCitera

wowza:

jag har aldrig haft trekant , jag har haft bara gruppsex.

Det bästa med trekant är att man kan pricka av det på "listan att göra innan man dör". Själva sexet blir lätt kefft, chansen är stor att den tredje personen blir ett tredje hjul eftersom det ofta är två som är mer intresserade av varandra än den sissta. Alla parter måste våga och vilja ta för sig ordentligt annars blir någon lätt utanför.


   
SvaraCitera

Aldrig i livet.


   
SvaraCitera

wowza:

Jag är rädd för att bli påsatt

mm va fan ja me! men fett värt de när ja vågat testa [cool]


   
SvaraCitera

Fan de e de man drömmer om ju?säg ba till innan att du knullar, inte blir knullad. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har aldrig verkat sådär värst intressant, om jag ska vara ärlig. Kan ta en avsugning av två tjejer samtidigt om de känner för det (yeee supersexism), men att själv vara sådär jätteinvolverad låter mest jobbigt. [crazy]


   
SvaraCitera