Aviseringar
Rensa alla

Trekant åt skogen


Ämnesstartare

Är ny här och vet inte om detta är rätt forum men kör ändå :p Hitta inget bättre ställe att ta upp detta på..

Jag och min tjej har varit ihop i lite över 2 år och har under denna tiden mer eller mindre på skämt pratat om att testa trekant nån gång. Jag har ju självklart utgått ifrån att det skall bli jag med två tjejer.. dum som jag är, för min tjej tycker vi borde testa med en annan kille.

Nu är det lite så att hon typ lurade mig om man kan säga så, typ hon frågade om jag ville testa trekant på allvar och att hon i så fall var med på det, och jag typ "klart jag vill testa". Sen en vecka senare berättade hon att hon hade hittat en schysst kille som ville vara med oss, och ja fick typ panik och bara vadå kille!? Då blev min tjej typ lite sur för att jag utgått ifrån att det skulle vara en tjej etc och jag förlorade den debatten :p

Min tjej har iaf en kompis vars lillebror Filip skulle testa med oss, han är 16år och jag har typ träffat honom 2-3 ggr bara så jag känner inte honom alls. Min tjej tyckte vi skulle hänga lite nån gång innan så jag fick chans att snacka lite med honom, och han är verkligen asschysst och lätt att vara med, väldigt positiv på ett smittsamt sätt och lätt prata med och så.

Sen när det kom till sexet blev det lite konstigt för Filip är typ bög och hade bara varit med killar innan, och jag hade aldrig gjort nått med en kille. Från början hade Filip tydligen tänkt att han skulle testa med min tjej för att se om han kanske var bi etc, men han tappade intresset för henne ganska snabbt väl i sängen.

Det slutade med att Filip gav mig en grym avsugning som min tjej inte kommer i närheten av, och sen knullade jag honom vilket var skönare än jag trodde. Har testat analsex med min tjej men hon tyckte det gjorde ont och det kändes inte så fräsht. Med Filip var det helt annorlunda, han gillade det verkligen vilket jag tände på, och sen var han ren och fräsch så jag fick typ bara lite vitt slem på kuken som inte luktade något alls, kändes faktiskt fräschare att knulla honom än min tjej vilket jag aldrig kunde trott innan. Min tjej kände sig nog lite bortglömd även om hon sa att det var hett att se oss hålla på.

Sen sov han över med oss och eftersom min tjej hade dansträning på förmiddagen lämnade hon oss själva, och det slutade med att vi hade sex igen bara vi två och sen satt och spelade tv-spel och hade jävligt kul.

Nu känner jag mig sjukt förvirrad, dels är jag antagligen bisexuell, och dels gillar jag Filip som fan. Jag är inte ens säker på att jag skulle välja min tjej framför honom om jag fick det valet. Fattar inte hur jag kan ändras så fort. Jag har aldrig haft något emot bögar innan, men jag har heller aldrig haft sexuella fantasier om killar. Men nu helt plötsligt kan jag inte sluta tänka på grabben, det var liksom mycket intensivare men samtidigt mer avspänt att sexa med honom, och vi gillar samma saker, typ tv-spel, musik och sport :p Dessutom är vi typ lika stora/långa på alla ställen som räknas så det kändes liksom mer jämnlikt eller vad man skall säga.

Men liksom kan man vara bög/bi utan att ens veta om det själv? Allt känns så rätt med Filip, ändå hag aldrig haft sånna tankar förut!? Han är liksom snygg och schysst och jag känner mig stolt när jag är med honom..

Och skall jag säga något av detta till mig tjej? Jag brukar normalt inte ljuga om något utan berättar allt, men detta känns lite på gränsen asså, typ att detta behöver hon inte veta..


   
Citera

Häng med honom mer och utforska hur det känns. Ni behöver inte liksom knulla när ni ses, utan känn bara efter. Blir du riktigt intresserad av honom och hellre vill ligga med honom än din brud tycker jag att du ska berätta det för henne. Hon kanske är okej med det.
För min del skulle jag inte bli svartsjuk ifall min pojkvän knullade med andra killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker som stereo total. det är lätt att man blir överraskad av sin egna sexualitet, se hur det känns och vart det tar dig. personligen tycker jag att sexuella upptäckter alltid är positiva.

stereo total:

För min del skulle jag inte bli svartsjuk ifall min pojkvän knullade med andra killar.

andra tjejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

För min del skulle jag inte bli svartsjuk ifall min pojkvän knullade med andra killar.

Verkligen? Är det vanligt att tjejer tänker så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alex93:

Är det vanligt att tjejer tänker så?

tror jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det luktar troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås mer med Filip utan några sexuella lekar. Känn efter vad du känner. Sen tycker jag att du får välja mellan att vara med antingen Filip eller din tjej.
Skulle min pojkvän knulla andra killar skulle jag se det som otrohet.


   
SvaraCitera

Birger:

andra tjejer?

jag skulle inte känna mig bekväm med att han var med andra tjejer tyvärr.

Alex93:

Verkligen? Är det vanligt att tjejer tänker så?

Ingen aning. Men jag tänker så och vänner som också gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Häng med honom mer och utforska hur det känns.

Birger:

tycker som stereo total.

malber:

Umgås mer med Filip

Ni verkar ganska överens om att jag borde fortsätta umgås med Filip och se vad som händer alltså?

Finns dock ett problem med detta.. Berättade för min tjej att jag legat med Filip dagen efter när hon var på dansen, och hon blev typ asförbannand och började snacka om otrohet etc. Jag tycker inte att det är otrohet iom att det är hon som hittat Filip för att han skulle ha sex med oss, och det som hände på morgonen efter var ju liksom en naturlig förtsättning på det som hände kvällen innan. Kanske hade varit annorlunda om vi börjat aktivt umgås och ha sex utan henne, men detta var ju liksom inte så..

I vilket fall är det nu konstigt stämning mellan mig och tjejen, tror hon känner att detta inte alls blev som hon tänkt sig och tror hon känner sig typ hotad av Filip nu för hon använder utryck som "den här killen" helt plötsligt.

För att göra saken mer förvirrande ringde Filip igår kväll och vi snackade i typ 3 timmar, trots att jag normalt aldrig pratar i telefon så länge. Men han är asmysig att snacka med och tiden bara försvann typ..


   
SvaraCitera

Alex93:

Ni verkar ganska överens om att jag borde fortsätta umgås med Filip och se vad som händer alltså?

Ja absolut!

Alex93:

I vilket fall är det nu konstigt stämning mellan mig och tjejen, tror hon känner att detta inte alls blev som hon tänkt sig och tror hon känner sig typ hotad av Filip nu för hon använder utryck som "den här killen" helt plötsligt.

Det är inte så konstigt att din flickvän känner sig hotad. Prata ordentligt igenom allt som har hänt ordentligt.

Alex93:

För att göra saken mer förvirrande ringde Filip igår kväll och vi snackade i typ 3 timmar, trots att jag normalt aldrig pratar i telefon så länge. Men han är asmysig att snacka med och tiden bara försvann typ..

Najs! Prata mer med honom i telefon då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var inte otrogen mot din tjej bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att du beskriver hans rövkräm så noggrant...


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

rövkräm

vad är d för jävla ord??? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vad är d för jävla ord???

Typ någon form av syntes mellan rester från avföring, svett och/eller anala substanser. Låter f.ö. som att denne Filip måste haft en jävligt speciell cocktail att bjuda på. [wink]


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Typ någon form av syntes mellan rester från avföring, svett och/eller anala substanser. Låter f.ö. som att denne Filip måste haft en jävligt speciell cocktail att bjuda på.

[sad]


   
SvaraCitera