Aviseringar
Rensa alla

Trekant åt skogen


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag gillar att du beskriver hans rövkräm så noggrant...

Haha, ja kanske blev lite för mycket information, men jag blev fascinerad över att det var så rent [crazy]

stereo total:

Det är inte så konstigt att din flickvän känner sig hotad. Prata ordentligt igenom allt som har hänt ordentligt.

Vet bara inte vad jag skall säga liksom. Jag vill inte göra slut med min tjej efter två år pga detta, vårt förhållande är faktiskt väldigt bra normalt sett och jag har ju liksom inte slutat tycka om henne. Samtidigt känner jag att jag verkligen vill utforska denna nya delen av min sexualitet och skulle väldigt gärna ha Filip som typ KK, men med tanke på hennes reaktion lär hon inte gilla den tanken..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alex93:

Haha, ja kanske blev lite för mycket information, men jag blev fascinerad över att det var så rent [crazy]

Jag förstår, rövkräm är väldigt fascinerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag förstår, rövkräm är väldigt fascinerande.

Skulle snarare säga att det var bristen på "rövkräm" som var fascinerande om man säger så [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alex93:

Skulle snarare säga att det var bristen på "rövkräm" som var fascinerande om man säger så [crazy]

Han kanske hade spolat röven före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vad är d för jävla ord??? [cry]

HAHAHAHA [bigsmile]

Tycker förövrigt att allting verkar så jävla osannolikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Tycker förövrigt att allting verkar så jävla osannolikt.

Det är mycket som är osannolikt som inträffar dagligen, get over it.


   
SvaraCitera

Alex93:

. Samtidigt känner jag att jag verkligen vill utforska denna nya delen av min sexualitet och skulle väldigt gärna ha Filip som typ KK, men med tanke på hennes reaktion lär hon inte gilla den tanken..

Utforska den delen med Filip utan att vara otrogen mot din flickvän.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

rövkräm

Blivande_japan:

vad är d för jävla ord???

Tamburinmannen:

Typ någon form av syntes mellan rester från avföring, svett och/eller anala substanser. Låter f.ö. som att denne Filip måste haft en jävligt speciell cocktail att bjuda på.

Åh herregud hur hamnade jag här..


   
SvaraCitera

Luie:

Åh herregud hur hamnade jag här..

detta är ingen plats för 15-åringar.
hejdå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Utforska den delen med Filip utan att vara otrogen mot din flickvän.

Snackade med honom aslänge i telefon igår kväll med, för att vara en 16årig snorunge är han jävligt vettig, smart och vi har sjukt mycket gemensamt. Som person är han verkligen en total motpol till min tjej.

Har såklart funderat på detta skitmycket denna helgen och har kommit fram till att jag och min tjej nog vuxit ifrån varandra, bara att vi gick i gamla invanda hjulspår så ingen av oss märkte det typ. Sen har vårt sexliv varit ganska tråkigt senaste halvåret vilket är en stor anledning till att vi gjorde verklighet av att testa trekant. Vi har typ sex kanske 3-5 ggr i månaden nu vilket jag tycker är för lite.

Dessutom fyller vi båda 19 nu i vår och går ut gymnasiet, och hon skall plugga i Lund och jag blir kvar i Stockholm. Dvs 3-4 år av distansförhållande om vi skall fortsätta vara ihop.. Det kanske funkar om man har ett asbra förhållande och är superkära, men jag håller på att tappa sugen redan.

Även om detta gått ganska fort känns det helt rätt med Filip, han är kanske inte fett snygg men han är kaxig, sjukt sexig med fin kropp, mycket energi och grym utstrålning och är en sån kille jag verkligen skulle vara stolt över att ha som pojkvän.

Slutsatsen är väl att jag vill ha Filip mer än jag vill ha min tjej, han känns som ett bättre alternativ på alla fronter när jag jämför..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars brud.


   
SvaraCitera

Alex93:

Slutsatsen är väl att jag vill ha Filip mer än jag vill ha min tjej, han känns som ett bättre alternativ på alla fronter när jag jämför..

Vet du ifall Filip har några känslor/är intresserad av dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Stackars brud.

Hon får väl skylla sig själv när hon vill ha en trekant, man borde väl fatta att den andra parten kanske kommer hitta en bättre partner [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hon får väl skylla sig själv när hon vill ha en trekant, man borde väl fatta att den andra parten kanske kommer hitta en bättre partner [no-no]

Jojo, men ändå surt, förlora sin partner till det kön denne inte ens visste att vederbörande tände på, dessutom till den person man själv introducerade sin partner för, genom trekant. Måste svida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alex93:

Slutsatsen är väl att jag vill ha Filip mer än jag vill ha min tjej, han känns som ett bättre alternativ på alla fronter när jag jämför..

Är du säker på att han vill ha dig på samma sätt?


   
SvaraCitera