Forumet - Trenchcoat

Trenchcoat

223 0 28

Spana också in:

Run Riot:

Jasså, jag har alltid tänkt Humphrey Boggart [blush]

Kommer tvåa på Myksas trenchcoatassociationslista (jo - det finns en sådan).
Nachac:

Fantomen då?[cute]

Stadig tredjeplats. Grejen med fantomen är att han är associerad till så många andra, starkare saker, än just trenchcoats.
Run Riot:

Yeah! Noirdeckare då? Det är väl ändå nr.1

Oh, Film Noir är nog min favoritkategori filmer. Har visserligen bara sett typ fyra men fler är på väg.
Det finns en stark association men det är lite som i fallet med Fantomen:
Myksa:

Nachac: Fantomen då?[cute]
Stadig tredjeplats. Grejen med fantomen är att han är associerad till så många andra, starkare saker, än just trenchcoats.

Noir är mestadels för mig de blanka gatorna och stora, skarpa skuggor. Har aldrig läst en Noirdeckare men så där är filmerna i alla fall. [smile]
Myksa:

Oh, Film Noir är nog min favoritkategori filmer. Har visserligen bara sett typ fyra men fler är på väg.
Det finns en stark association men det är lite som i fallet med Fantomen:

Myksa:

Noir är mestadels för mig de blanka gatorna och stora, skarpa skuggor. Har aldrig läst en Noirdeckare men så där är filmerna i alla fall. [smile]

Ternchcoats är liksom det första jag tänker på när jag hör ordet Noir. På andra plats i Noirskalan är Vince Noir i Mighty Boosh [bigsmile]
Run Riot:

Men jag skulle råda dig till att se hela avsnitt och inte bara små klipp, för då fattar man verkligen ingenting!

Självklart! [cool]
Jag har redan "beställt" och "leveransen" är på väg. [wink]
Den bästa komediserien tycker jag är Coupling. Den är så smart! Flera situationer i den som är verkliga till skillnad från andra serier.
Bottom är lite skoj också.
Rent generellt så äger engelska komedier de amerikanska tycker jag.
I England lägger de också ner mer tid på att skriva avsnitten. I USA så jobbar ju författarna under dödspress.
Myksa:

Självklart! [cool]
Jag har redan "beställt" och "leveransen" är på väg. [wink]

Fan va najs! Borde jag också göra.[smile]

Myksa:

Coupling.

Asbra verkligen! [y]

Myksa:

Rent generellt så äger engelska komedier de amerikanska tycker jag.
I England lägger de också ner mer tid på att skriva avsnitten. I USA så jobbar ju författarna under dödspress.

Joo I see! Sen kan det ju också vara så att engelsmän har snäppet bättre humor.