Aviseringar
Rensa alla

Trendception


Ämnesstartare

Såg en reklam på tv där scenen va att ett par satt på en restaurang och mannen skulle fråga om de ska gifta sig.
Och så tänkte jag att det är fan en trend bland reklamfilmer att ha den scenen.. och göra en twist på det hela...
Finns många sånna reklamer just nu.. (LITA PÅ MIG)

SEN tänkte jag.
Det är en trend att se trender. Ser man en trend är man lite smart. Får lite ryggdunkningar.

SEN tänkte jag..
Att fatta att det är en trend att se trender är fan ännu smartare.. och det är på den nivån jag vill leva mitt liv.

Så ge mig ryggdunkningar nu.

Har ni spottat några trender eller?


   
Citera

brukar iaf spotta på folk som följer trender.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Gubbe i Järna:
brukar iaf spotta på folk som följer trender.

Mm, blir så jävla blöt i ansiktet varje gång man träffar dig Gråter Sedan blir jag ännu mer blöt pga av alla tårar som rinner nerför mina kinder. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Mm, blir så jävla blöt i ansiktet varje gång man träffar dig Blink Sedan blir jag ännu mer blöt pga av alla "tårar" som rinner nerför mina kinder.  Blink

Trenden med att ändra folks inlägg så det blir snuskigt


   
SvaraCitera

PMR:

Mm, blir så jävla blöt i ansiktet varje gång man träffar dig Gråter Sedan blir jag ännu mer blöt pga av alla tårar som rinner nerför mina kinder. Ledsen

>:)))))))) fortsätter tills du har lärt dig..


   
SvaraCitera

Bukakke-spottar med gubbe i järna 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Fantastiskt:

Trenden med att ändra folks inlägg så det blir snuskigt

Jag skrev faktiskt våt först för att få det snuskigt Rodnar men ändrade direkt till blöt.. istället för våt.. för jag insåg att jag är mer än så - mer än snusk-fixerad Gråter


   
SvaraCitera

PMR: mer än snusk-fixerad

lol nee


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Gubbe i Järna:

lol nee

Hahahah.. ska man skratta eller gråta? LedsenRodnarGråterMycket gladOskyldigCool


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Blir sugen på salami pga den här tråden.. Ja, dels reklamen.. Reklam för Läkerol.. Men man blir sugen på salami? 


   
SvaraCitera

den här tråden är sjukt 2003.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
den här tråden är sjukt 2003.

Trenden att låtsas man ligger före genom att säga att saker är från 2003.

NAJS


   
SvaraCitera

Att fatta hur smart det är att inse det sista du skrev är ännu smartare för då har man dessutom självinsikt!


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Fantastiskt:

Trenden att låtsas man ligger före genom att säga att saker är från 2003.

NAJS

Mycket glad man ska va hipster Skadeglädje


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Trenden att låtsas man ligger före genom att säga att saker är från 2003.

NAJS

tänkte mer på mästerverket pattern recognition av william gibson, från just 2003.


   
SvaraCitera