Aviseringar
Rensa alla

Trenden med bröststorlek


Ämnesstartare

Trenden en längre tid nu har ju varit att ha stora bröst och många opererar in (i många fall överdrivet) mycket silikon i pattarna. Den senaste tiden har man ju börjat ana en vändning i trenden till att små bröst är sexigare än stora.

Själv anser jag att alla bröst är fina och att man ska vara nöjd med de man har och se det fina i just sin storlek[y] Själv växlar jag mellan C och D, vilket både har sina för- och nackdelar.

Vilken är er favorit? Vilka preferenser har ni killar, vilken storlek har ni tjejer och är ni nöjda med den? Vilka är er egen syn på de 'perfekta brösten'?


   
Citera
Ämnesstartare

Moonlight_:

Vilken är er favorit? Vilka preferenser har ni killar, vilken storlek har ni tjejer och är ni nöjda med den? Vilka är er egen syn på de 'perfekta brösten'?

Min favorit är min flickväns, hur stora eller små de än är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mellan b och c typ eller nåt är finast.... vet inte riktigt, är inte så insatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart fan kommer vi genom att tjata och åter tjata om vad fan som är snyggast/bäst/vackrast/whatever? fan om alla bara kunde hålla käften om sådant så vore nog världen en bättre plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker mellan a och b


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Är brösten mindre än huvudet är det inte värt besväret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

små bröst dvs a-b kupa är snyggast. tycker stora brsöt ser fettiga och äckliga ut. mina tjejer ska inte ha häng någonstans på kroppen. missuppfatta inte. anorektiker osv är asfult. men tjejer ska vara hyfsat vältränade och smala med små bröst. tycker verkligen inte silkionbröst är sexigt. för det första är det så fejkat, ger äcklig känska och för det andra ger det äcklig känsla nr 2 för att dee är stora och biffiga och ja vill inte ha biffiga brsöt på nån kvinna. dessutom de fleta av mina kompisar föredrar också små bröst, kanske inte lika mkt som jag, men d är inte så förtjusta i silkonbrsöt. min uppfattaning är att d bara är gamla gubbar som köper slitz som gillar silikonbröst och de typiska hortjejerna som viker ut sig [crazy]


   
SvaraCitera

Moonlight_:

C och D,

pics or shut the hell up.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Vart fan kommer vi genom att tjata och åter tjata om vad fan som är snyggast/bäst/vackrast/whatever? fan om alla bara kunde hålla käften om sådant så vore nog världen en bättre plats.

haha jo egentligen word...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var en på "next" som beskrev et väldig bra tyckte precis som honom.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

pics or shut the hell up.

bara min fina pojkvän som får se..[cute] Men han älskar dem, och det är det som betyder något för mig.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight_:

vilken storlek har ni tjejer och är ni nöjda med den? Vilka är er egen syn på de 'perfekta brösten'?

Jag har B, och jag är inte så nöjd. Skulle vilja ha C, fast det är väl nästan alltid något man inte är nöjd med[confused]. Men mina är väl säkert färdigvuxna...[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight_:

Själv anser jag att alla bröst är fin

nästan iaf[smile]

Moonlight_:

Vilka är er egen syn på de 'perfekta brösten'?

Vissa tjejer passar i små bröst och andra i större. Finns inget rätt och fel. It's all goooooood!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

fan om alla bara kunde hålla käften om sådant så vore nog världen en bättre plats.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera