Aviseringar
Rensa alla

Trendiga klubben


Ämnesstartare

I denna tråd så ska man bli mer självsäker och så ska ingen behöva känna sig utanför här!

Bli självsäker! Ni läste säkert ovanför vad klubben handlade om, men jag ska förklara en gång till. När jag skapade denna tråd ville jag förmedla att jag inte tycker det är ok att människor går omkring och tänker en massa negativa saker om sig själv! Alla är bra på sitt sätt! Men de tror inte vissa på, utan tänker en massa negativa saker om sig själv!

Så jag tänkte att folk som vill hjälpa folk som har de så eller själv har de så kan komma med i klubben! Så om man t.ex. tycker att man är tjock så kan man skriva om sitt problem här och så hjälper vi andra den att tänka på roliga saker i stället eller att övertyga personen att alla kan inte vara smal och att folk ofta oroar sig helt i onödan! Och de är ju sant!

Tråden heter "Trendiga klubben" för att ingen ska behöva känna sig "otrendig" här! Här är vi alla trendiga och snälla på sitt sätt! Alla är lika trendiga, för de är ju en smak sak. Om jag tycker att t.ex. en tjej i min klass klär sig snyggt så tycker jag ju att hon e trendig! Så alla är i äntligen trendiga! Tänk på det!

Men alla medlemmar i klubben kommer att få lämna in sina mode-tips i ett "inlägg" så kan man läsa igenom alla möjliga fina mode-tips!
Hoppas att så många som möjligt kommer med! [love]


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inga mode-tips att komma med [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger bara Second hand for life[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det ända jag är bra på är mitt jobb och skyttet men inte fan blir det mycket bättre för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det ända jag är bra på är mitt jobb och skyttet men inte fan blir det mycket bättre för det

Det kanske är möjligheterna där du ska få visa vad du går för som är begränsade? Försök skaffa dig en mer stimulerande tillvaro, du vet nog själv vad du skulle må bra av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

du vet nog själv vad du skulle må bra av.

ja det vet jag men det kommer inte att inträffa[n]


   
SvaraCitera

Det verkar vara en trevlig klubb med ett gott syfte, jag kommer att följa den här tråden med spänning och förväntan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är alltså en grupp för er som tycker livet är hårt. Men en sak ska jag säga e​r. Sluta aldrig att försöka, ge aldrig upp! Du måste tro på dig själv och verkligen v​ilja det. Belive at yourself kort sagt!! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

If your back is pinned against the wall
And the stress is killing you,
And the cros​s you carry on your back
Makes it hard for you to move
In yourself believe, it's a​ll right
In yourself believe, you're all right

If you ran away to loose your so​ul
And you're scared to death you're wrong,
If you're past the point of turning ​back
And your innocence is gone
In yourself believe, it's all right
In yourself b​elieve, it's all right

If it's something that you can't forget
That somebody ​did to you
If you've had your fill of being down
Then there's nothing left to pro​ve,
In yourself believe, it's all right
In yourself believe, you're all right


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

Jag är osäker.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera