Aviseringar
Rensa alla

trendigt att röka?


sockerläpp:

är det bara jag, eller har alla börjat röka?

Alla har blivit fjortisar, de både röker, dricker alkohol, festar, har sex och allt möjligt. Även alkohol är ju en farlig drog och det dricker barnen på fester tills de spyr. De bryr sig inte om de förstör sin hjärna, lungor, lever, hjärta osv, det enda de bryr sig om är att ha "roligt". 🙁

Wanking BC:

50% av niorna röker på min skola i princip

I min broders klass var det ungefär nästan hälften som rökte redan i 7:an. [sad]


   
SvaraCitera

tycker snarare det anses vara riktigt risigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker också det är tvärtom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rökare är coola, så är det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

I min broders klass var det ungefär nästan hälften som rökte redan i 7:an.

De kommer inte bli värdelösa idioter [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cancer är det senaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cigaretter var trendigt vid 30 talet tills 80 talet. då var det mode att röka det fanns reklam för cigaretter då. det finns inte så mkt nu längre endast på båtkryssningar. eller just vid ciggaretterna har jag sett i allefall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tycker snarare att det är tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerläpp:

va bra, men inte på min skola.. eller på söder [sad]

Haha, går du på södra? I så fall kan jag meddela att ja, det är trendigt att röka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Alla har blivit fjortisar, de både röker, dricker alkohol, festar, har sex och allt möjligt. Även alkohol är ju en farlig drog och det dricker barnen på fester tills de spyr. De bryr sig inte om de förstör sin hjärna, lungor, lever, hjärta osv, det enda de bryr sig om är att ha "roligt". 🙁

Så sant, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsten att stoppa upp sin kuk i röven. Metallisk jordbävning. Flugsvärm, mögliga lik, surt regn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart det är det det är ju ofarligt ju


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

ha "roligt". 🙁

[y]


   
SvaraCitera

bara hr o lp röker på in skola typ, kanske bf med..


   
SvaraCitera

Äckligt o skabbigt för det mesta å fjantigt när dom säga oj jag falla tillbaka i rökningen det är såååå svårt att sluta , stort nej för jag. äcliga brudar


   
SvaraCitera