Aviseringar
Rensa alla

TrettioSEX nyfikna frågor till Tjejer.........


Ämnesstartare

Tack, tack du också smile för ditt svar och dina synpunkter.

Isdrake frågade vad det är för tjusning i att ha kk och jag kan förstå att du ifrågasätter det med tanke på vad du berättade om dig själv och dina synpunkter.
Tjusningen med det är att man har någon eller några som man är vän med, men även har sex med när andan fakller på. Man får och ger den sexuella biten och ingen vill ha något annat av olika anledningar.
När det gäller mig så¨har jag haft ett två års förhållande fram tills i våras och tjejen jag träffar som "kk" nu har en liknande bakgrund och ingen av oss vill binda sig för tillfället, utan vi vill ta till vara på våran ungdom och leva livet innan man stadgar sig på riktigt.
Men eftersom alla är i behov av sex ibland och vi båda gillar att ha det med varandra...so what..då har vi det bara ibland.

Ok tjejer........FLER SOM VÅGAR OCH ORKAR SVARA!!!!!!!!!!!!
Tack*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha..tjejer flera svar tack!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå där ute!!
Inga fler tjejer som törs och orkar slösa några minuter på det här formuläret??
Får jag se lite respons nu!!
Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) Hur gammal är du?? 15

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
Färgar de blont.. har mörkblont egentligen.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp?? 173 cm väger 55 kg.. e rätt nöjd klart de finns saker man skulle ändra om man hade chansen men äh.. inget som ja går o tänker på iaf. fast jag har gått upp i vikt o de tänker jag mkt på=(

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?? 75b/70b.. nä ja skulle gärna ha större

5) Vad har du för färg på könshåret och har du kraftig hårväxt där eller tunn?? eh färgen e väl ljus.. men jag rakar mej ehlt o hållet så har sällan nätt hår där, men innan jag rakade mej så hade jag väldigt tunnt

6) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du? allt

7) Har du tjocka eller tunna blygdläppar och är dom inre större än dom yttre så att dom syns utanpå och är du annars nöjd med dem? Öh jag vet inte om dom är tjocka eller smala? jag bryr mej inte om sånt där trams. dom inre sticker knappt ut

8) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? ja , de tycker jag! så mkt som möjligt 😛

9) Hur gammal var du när du kom i puberteten?? var 10 då jag fick min mens men mina bröst började ju växa långt innan när jag var typ 8

Om sex:

10) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?? anser mej själv som hetero för jag skulle aldrig kunna bli kär i en tjej lr nått.. men tänder litegrann på tjejer

11) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig? somsagt.. sex med en tjej lockar ju fast jag tror aldrig ja skulle ha de:P mer en fantasi..

12) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana?? Nä d brukar ja inte direkt.. vad menas med sexiga liksom..? gillar spets mycke men inte sånt där tant-trams..

13) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? trekant med en tjej o en kille

14) Har du varit eller skulle du vilja vara nakenmodell? har inte varit o skulle aldrig nånsin vilja va

15) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång? jag gillar porr

16) Har du haft någon könssjukdom någon gång?? nej

17) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det?? vet inte när ja börja men ja brukar onanera några ggr i veckan

18) När du onanerar, smeker du dig bara över klittan eler kör in fingrarna och isåfall hur många, eller använder du något annat hjälpmedel?? eh inga detaljer..

19) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? nej

Ni som har haft sex:

20) Hur gammal var du när du förlorade oskulden och gjorde det mycket ont första gången? jag hade just fyllt 14.. de gjorde VÄLDIGT ont första gången..

21) Hur många har du haft sex med då? 4

22) Har du bara haft sex med killar eller provat att ha sex med en tjej någon gång?? bara killar

23) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? nej

24) Tycker du om mer avancerad sex eller vanlig enkel svenssonsex?? beror på vad man menar med avancerat..

25) Om du gillar avancerat, vad tycker du då om och vad är det mest avancerade du har testat på? har inte så jävla vancerat sexliv, mer än avancerade ställningar

26) Tycker du om att ha oralsex, både att ge och få ta?? jepp

27) Har du provat analsex och i så fall gjorde det ont eller tycker du att det var skönt? hell no..

28) När killen sprutar, vart vill du då att han lägger satsen?? Om du gillar oralsex, tycker du om att få den i munnen och iså fall brukar du svälja den? han brukar spruta i mig.. vid oralsex så sväljer ja

Storlekar: ( ja, jag har förstått att det är ett ständigt återkommande ämne här)

29) Vilket är den minsta respektive största kuk som du har haft?? jag vet inte, ingen aning

30) Är det bättre eller sämre med en riktigt stor kuk och i såfall är det längden eller tjockleken som har betydelse för dig?? riktigt stor vet ja inte.. hade en riikigt stor när ja förlorade oskulden o de var inte alls kul hehe.. han fick bara in halva 😛 men ja.. lagom e väl bäst!?

31) Egentligen har väl tekniken och känslorna för sexpartnern störst betydelse, framför storleken på organet ( tror jag ) men är det sant att det är skönt att bli riktigt uppfylld av något stort?? klart de är skönare omd e är lite större för då känns de ju mer

32) Om du har provat eller brukar använda dildosar, föredrar du någon som är typ mindre men vibrerande, roterande och liknande eller är det skönare med någon som är större??

33) När någon pullar dig, tycker du då om att han / hon använder många fingrar och hur många tycker du är skönast och hur många har du fått in som mest? fått in alla..

34) Har någon kört in hela handen i dig någon gång och s.k. handknullat dig och isåfall var det en kille eller en tjej och tyckte du det var skönt eller gjorde det bara ont? hum nej

35) Om någon har ”handknullat” dig, hur gammal var du första gången och klarade du av det då??
Är det något som du har gjort ofta eller bara provat en eller någon gång?? nej

36) Om du inte har blivit handknullad, tycker du att det verkar för perverst och extremt eller skulle du kunna tänka dig att prova det någon gång? jag har bara en fråga..: Varför?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) Hur gammal är du??16,snart 17

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår? Jag har långt brunt hår, har en möörkt brun hårfärg nu,men har egentligen ljusbrun guldig

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??jag är 1,73 ..ja är ganska nöjd me min kropp har vissa komplex som tex mina lår å så...

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??ja har storlek 75B är rätt nöjd

5) Vad har du för färg på könshåret och har du kraftig hårväxt där eller tunn??ja har mörkt,inte så krafitg å inte tunn

6) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?
Jaa ja rakar mej där nere, som ett streck

7) Har du tjocka eller tunna blygdläppar och är dom inre större än dom yttre så att dom syns utanpå och är du annars nöjd med dem?

8) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? Ja tycker dom ska raka sig..vill ha bort allt

9) Hur gammal var du när du kom i puberteten??13

10) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?? Jag är hetero

11) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?
Ja har väl haft mina funderingar, lite tänd kanske.

12) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana?? Ja andvänder bara sexiga underkläder

13) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? Jaa att ha sex i vatten, tex ensam hos nån me Pool och me lite belysning runt om ..Ååååh!

14) Har du varit eller skulle du vilja vara nakenmodell?
näj har inte varit å skulle inte vilja vara heelt naken på bild

15) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?
De beror på va d är för porr olika för olika scenere eller va man säger....

16) Har du haft någon könssjukdom någon gång??
nope

17) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??
Det här e helt sjukt egentligen men ja började onanera när ja va ca 8år...och ja brukar väl göra d varje dag

18) När du onanerar, smeker du dig bara över klittan eler kör in fingrarna och isåfall hur många, eller använder du något annat hjälpmedel?? Jag har min dildo!=)

19) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? Ja har en dildo själv så ja andvänder den n'är ja e ensam!

20) Hur gammal var du när du förlorade oskulden och gjorde det mycket ont första gången? Ja va 15 men d va inte me vilja, så d räknar ja inte me..å ja d gjorde ont

21) Hur många har du haft sex med då? 2, borträknat den första

22) Har du bara haft sex med killar eller provat att ha sex med en tjej någon gång?? Bara killar

23) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? näe d har ja tyvärr inte..

24) Tycker du om mer avancerad sex eller vanlig enkel svenssonsex?? ja skulle gärna vilja prova anvancerad sex

25) Om du gillar avancerat, vad tycker du då om och vad är det mest avancerade du har testat på? inte testat så mycke

26) Tycker du om att ha oralsex, både att ge och få ta??
ja d gör ja:)

27) Har du provat analsex och i så fall gjorde det ont eller tycker du att det var skönt? Ja har testat d en gång..d va en skum känsla..eheh

28) När killen sprutar, vart vill du då att han lägger satsen?? Om du gillar oralsex, tycker du om att få den i munnen och iså fall brukar du svälja den? ja vet inte riktigt..inte svälja iallafall

29) Vilket är den minsta respektive största kuk som du har haft?? vet inte mätta inte:P

30) Är det bättre eller sämre med en riktigt stor kuk och i såfall är det längden eller tjockleken som har betydelse för dig??

31) Egentligen har väl tekniken och känslorna för sexpartnern störst betydelse, framför storleken på organet ( tror jag ) men är det sant att det är skönt att bli riktigt uppfylld av något stort??

32) Om du har provat eller brukar använda dildosar, föredrar du någon som är typ mindre men vibrerande, roterande och liknande eller är det skönare med någon som är större??
inte för stor å inte för liten, MED vibrator

33) När någon pullar dig, tycker du då om att han / hon använder många fingrar och hur många tycker du är skönast och hur många har du fått in som mest? ja tycker inte om att bli pullad ås mycke, hellre slickad..men d e väl tre fingrar

34) Har någon kört in hela handen i dig någon gång och s.k. handknullat dig och isåfall var det en kille eller en tjej och tyckte du det var skönt eller gjorde det bara ont?
inte testat

35) Om någon har ”handknullat” dig, hur gammal var du första gången och klarade du av det då??
Är det något som du har gjort ofta eller bara provat en eller någon gång??

36) Om du inte har blivit handknullad, tycker du att det verkar för perverst och extremt eller skulle du kunna tänka dig att prova det någon gång?
ja tror d skulle göra för ont på mej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

) Hur gammal är du??
Jag är 14 år

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
Ljust halvlångt

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??

Jag är 176cm och väger 56kg
Är ganska nöjd men tycker att jag är för lång för att var 14 år

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??

Mina bröst är skitsmå

5) Vad har du för färg på könshåret och har du kraftig hårväxt där eller tunn??

Mitt könshår är ljust och glest

6) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?

Nej,finns knappt nåt att raka..

7) Har du tjocka eller tunna blygdläppar och är dom inre större än dom yttre så att dom syns utanpå och är du annars nöjd med dem?

Inte så nöjd mina innre läppar sticker ut ca 3cm,om man drar i dom blir dom nästan 1 dm långa Huuuu...
Men som tur är har inga killar sagt nåt.

8) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?

Lite kanske..

9) Hur gammal var du när du kom i puberteten??

Unger 11-12 år

17) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??

Minns inte riktigt,men jag tror att jag upptäckte hur man gör när jag var 8-9 år

18) När du onanerar, smeker du dig bara över klittan eler kör in fingrarna och isåfall hur många, eller använder du något annat hjälpmedel??

I början så gnuggade jag mig mot en kudde sedan började prova att sticka in saker i mig när jag onanerar.

19) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??

Jag skaffade en sån där löskuk får nåt år sen,min kille ville änvända den på mig men han blev skitsur när han såg att den var mycket större än hans kuk.

20) Hur gammal var du när du förlorade oskulden och gjorde det mycket ont första gången?

Jag hadde just fyllt 13 år det gjorde inte alls ont.

21) Hur många har du haft sex med då?

Jag har haft sex med 7 killar.

28) När killen sprutar, vart vill du då att han lägger satsen?? Om du gillar oralsex, tycker du om att få den i munnen och iså fall brukar du svälja den?

Vill inte ha den i ansiktet eller munnen.

29) Vilket är den minsta respektive största kuk som du har haft??

Min första kille hadde nog störst har aldrig mätt den men han sa själv att den var 23 cm och det var den säkert jag minns att det inte var så skönt när han tryckte in hela.

Den minsta var nog runt 14cm,tyckte nog att det var i minsta laget.

30) Är det bättre eller sämre med en riktigt stor kuk och i såfall är det längden eller tjockleken som har betydelse för dig??

Personligen föredrar jag en riktigt stor kuk,både längd och grovlek är viktigt

31) Egentligen har väl tekniken och känslorna för sexpartnern störst betydelse, framför storleken på organet ( tror jag ) men är det sant att det är skönt att bli riktigt uppfylld av något stort??

Känslorna kommer först annar blir det inge sex för min del,sen tycker jag att det är upphetsande att se en riktigt
stor kuk sen är det underbart att känna hur den fyller upp mig.

32) Om du har provat eller brukar använda dildosar, föredrar du någon som är typ mindre men vibrerande, roterande och liknande eller är det skönare med någon som är större??

Min favvis dildo som jag har skaffat är stor ungefär 28 cm lång och ca 17-18 cm i omkrets tycker att det är skönt att sticka in den så långt in det går.

36) Om du inte har blivit handknullad, tycker du att det verkar för perverst och extremt eller skulle du kunna tänka dig att prova det någon gång?

Tror inte att nån kan få in en hel hand,nej tack jag avstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stin@: Tja, det var ju trevligt att höra att det inte går att ha sex för dig utan känslorna.
Det jag inte kan förstå är hur man kan ha haft känslor för sju stycken pojken vid en sån ung ålder som 14.. *kliar sig i huvudet*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte mycket o göra så varför inte svara på allt det här.

1) Hur gammal är du??
17

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
Långt blont hår. Natural blond 😀

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??
Nej det kan jag nog inte säga, skulle visserligen gärna vägt 5 kg mer.

Har inte mycket o göra så varför inte svara på allt det här.

1) Hur gammal är du??
17

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
Långt blont hår. Natural blond 😀

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??
Nej det kan jag nog inte säga, skulle visserligen gärna vägt 5 kg mer.

Har inte mycket o göra så varför inte svara på allt det här.

1) Hur gammal är du??
17

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
Långt blont hår. Natural blond 😀

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??
Nej det kan jag nog inte säga, skulle visserligen gärna vägt 5 kg mer.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??
60-70B beror lite på, vissa är större även om det är samma storlek ibland.

5) Vad har du för färg på könshåret och har du kraftig hårväxt där eller tunn??
lite halvmörkt men bara tunt.

6) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?
allt utom en liten bit precis ovanför för att markera liksom 😉

7) Har du tjocka eller tunna blygdläppar och är dom inre större än dom yttre så att dom syns utanpå och är du annars nöjd med dem?
jag har ganska tunna innre blygläppar så de syns inte utanpå nej. Men nej det finns inget att klaga på där inte.

8) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?
Bara trimma ner så det inte är en hel buske. Finns det något äckligare än en massa hår :/

9) Hur gammal var du när du kom i puberteten??
Var börjar du räkna ifrån? Alltså från vilken händelse? Om du menar första mensen så va det 13.

10) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??
helt hetero

11) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?
Ja en gång just efte en liten knäppig dröm jag hade så ändrades min syn på det 😀

12) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana??
Nej bara vanliga, min mamma skulle freaka om hon såg att jag hade något sånt.

13) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?
Nej jag har många fantasier men ingen som jag egentligen skulle vilja inträffa

14) Har du varit eller skulle du vilja vara nakenmodell?
USch nej aldrig

15) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?
Jag finner det inte särskilt upphetsande därför ser jag aldrig på det.

16) Har du haft någon könssjukdom någon gång??
Nej aldrig

17) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??
1-2 gånger i veckan och jag började vid 12-13

18) När du onanerar, smeker du dig bara över klittan eler kör in fingrarna och isåfall hur många, eller använder du något annat hjälpmedel??
helt olika från gång till gång

19) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??
Nej aldrig

20) Hur gammal var du när du förlorade oskulden och gjorde det mycket ont första gången?
15½ ja det gjorde ont men när jag lärde mig slappna av blev det lite bättre

21) Hur många har du haft sex med då?
en bara

22) Har du bara haft sex med killar eller provat att ha sex med en tjej någon gång??
nej bara med en kille aldrig tjejer.

23) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar??
nej aldrig

24) Tycker du om mer avancerad sex eller vanlig enkel svenssonsex??
Vad menar du med avancerat? I vilket fall tror jag nog att jag tycker bättre om det gamla hederliga sättet

25) Om du gillar avancerat, vad tycker du då om och vad är det mest avancerade du har testat på?
Gör jag ju inte 😉

26) Tycker du om att ha oralsex, både att ge och få ta??
Få är underbart men jag tycker att det är äckligt att göra det själv, så ego är jag 😀

27) Har du provat analsex och i så fall gjorde det ont eller tycker du att det var skönt?
Nej aldrig

28) När killen sprutar, vart vill du då att han lägger satsen?? Om du gillar oralsex, tycker du om att få den i munnen och iså fall brukar du svälja den?
På magen kan vara skönt. Nej aldrig svälja urk.

29) Vilket är den minsta respektive största kuk som du har haft??
Har bara haft en och jag mätte inte 😉

30) Är det bättre eller sämre med en riktigt stor kuk och i såfall är det längden eller tjockleken som har betydelse för dig??
För stort gör bara ont så nej det är inte bättre med så stor som möjligt. Det är både och som har betydelse fast mest bredden

31) Egentligen har väl tekniken och känslorna för sexpartnern störst betydelse, framför storleken på organet ( tror jag ) men är det sant att det är skönt att bli riktigt uppfylld av något stort??
Konstig fråga. Det är ju skönt på helt olika sätt men jag tycker nog att det är bättre med smekning än penetrering, men som sagt på helt olika sätt.

32) Om du har provat eller brukar använda dildosar, föredrar du någon som är typ mindre men vibrerande, roterande och liknande eller är det skönare med någon som är större??
Aldrig provat men skulle jag gissa på vad jag hade tyckt bäst om skull jag säga en mindre vibrerande.

33) När någon pullar dig, tycker du då om att han / hon använder många fingrar och hur många tycker du är skönast och hur många har du fått in som mest?
en eller två fingrar är bäst. Jag har inte provat med mer än två men skulle jag verkligen försöka hade jag nog klarat tre.

34) Har någon kört in hela handen i dig någon gång och s.k. handknullat dig och isåfall var det en kille eller en tjej och tyckte du det var skönt eller gjorde det bara ont?
nej aldrig gjort

35) Om någon har ”handknullat” dig, hur gammal var du första gången och klarade du av det då??
Är det något som du har gjort ofta eller bara provat en eller någon gång??
aldrig gjort sa jag ju 😉

36) Om du inte har blivit handknullad, tycker du att det verkar för perverst och extremt eller skulle du kunna tänka dig att prova det någon gång?
Nej jag tycker bara att det borde göra ont och det är inget som lockar mig på något sätt.

Det blev väl ganska tråkiga svar från mig men jag hade inget o göra så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra fråge förmulär!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) 17

2) Jag har brunt hår och färgar det inte för min morsa tror att jag blir satanist om jag färgar det svart =S Kort hår så man inte behöver kamma det =P

3) 171 cm 73kg vill gå ner i vikt. komplex? kanske när folk påpekar att jag inte har några ögonbryn, jag är faktiskt medveten om det...

4) 85B vill inte ha bröst, de är i vägen

5) mörkt och tunt

6) orakad, rakar man kliar det och blir röda märken, inte kul

7) vet inte men inre är mindre än yttre

8) folk får sköta sig själv

9) ingen aning men det måste ju varit innan man fick mens och det fick jag då jag var 13 år 3 månader ungefär

Om sex:

10) bi fast mamma inte riktigt vill tro på det

11) x

12) hellre bekväma

13) hellst ingen sex alls

14) tycker inte om att vara naken

15) börjar bara skratta av det =S

16) nej

17) i sömnen så ingen aning

18) vet inte

19) nej

Ni som har haft sex:

20) -

21) -

22) -

23) -

24) -

25) -

26) -

27) -

28) -

Storlekar: ( ja, jag har förstått att det är ett ständigt återkommande ämne här)

29) blä

30) har för mig att en stor skulle göra väldigt ont...

31) blä

32) -

33) -

34) -

35) -

36) -


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) Hur gammal är du??

- 19 om 2 månader och 1 dag =)

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?

- naturlig: mellan/mörkblond, nu: ljusbrunt med ljusa slingor. det slutar under skulderbladen ungefär, fast det är kortare fram

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??

- 159 cm, 46 kg. är ganska nöjd, skulle dock vilja vara lite mer vältränad. har inga direkta komplex, bara småsaker som jag inte är helnöjd med.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??

- 70D, dom är helt ok, fast dom kunde ju ha fått varit exakt lika stora =)

5) Vad har du för färg på könshåret och har du kraftig hårväxt där eller tunn??

- det är mörkt, hårstråna är ju grovare än mitt huvudhår om man säger så =) däremot så sitter det väldigt glest och huden syns igenom även när det är helt utvuxet

6) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?

- ja, allt

7) Har du tjocka eller tunna blygdläppar och är dom inre större än dom yttre så att dom syns utanpå och är du annars nöjd med dem?

-jag vet inte riktigt, dom är normala tror jag? dom inre syns bara lite, dom hänger inte ut när jag står men dom syns i springan

8) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?

-nja.. om han vill, men han får gärna klippa håret runt kuken och raka pungen

9) Hur gammal var du när du kom i puberteten??

-9...

Om sex:

10) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??

-hetero vad jag vet, har inte blivit kär i någon tjej ännu iaf

11) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?

-ja, men bara som en trekant med tjej och kille, ochja, den tanken tände mig

12) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana??

-jag tycker det är fint, använder ibland men jag går oftast och lägger mig naken (kommer direkt från duschen). på dagarna använder jag så gott som bara string i bomull + nån bh

13) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?

-vill bli fastbunden

14) Har du varit eller skulle du vilja vara nakenmodell?

-har fått erbjudanden av några stycken men har hittils tackat nej, beror på vad jag skulle få betalt och vilken typ av bilder det skulle vara

15) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?

-porr är trevligt så länge alla är med på det. ja, jag kollar lite då å då

16) Har du haft någon könssjukdom någon gång??

-nej

17) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??

-varierar, nu när jag har pojkvän så blir det ca 2ggr i månaden, tidigare ett par ggr i veckan. jag minns inte när jag började

18) När du onanerar, smeker du dig bara över klittan eler kör in fingrarna och isåfall hur många, eller använder du något annat hjälpmedel??

-olika, ibland använder jag fingrarna (2) eller min dildo =)

19) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??

-ja, på mig själv.

Ni som har haft sex:

20) Hur gammal var du när du förlorade oskulden och gjorde det mycket ont första gången?

-14½, det gjorde lite ont

21) Hur många har du haft sex med då?

-alldeles för många =( *skäms* 17 st... jag var ung, dum och fjortis..

22) Har du bara haft sex med killar eller provat att ha sex med en tjej någon gång??

-enbart killar

23) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar??

-nej

24) Tycker du om mer avancerad sex eller vanlig enkel svenssonsex??

-beror på tillfället, jag gillar variation. sen förstår jag inte exakt vad som menas med "avancerad" heller, om det betyder läderpiska och boll i munnen eller bara komplicerade ställningar?

25) Om du gillar avancerat, vad tycker du då om och vad är det mest avancerade du har testat på?

-bondage är nog det mest avancerade..

26) Tycker du om att ha oralsex, både att ge och få ta??

-ja! jag gillar mer att få (såklart;)) men jag gillar att se min partner njuta också

27) Har du provat analsex och i så fall gjorde det ont eller tycker du att det var skönt?

-nja, det var länge sen och det gick inte, gjorde för ont, visste inte hur man skulle göra riktigt så jag räknar inte det eftersom hans kuk knappt gick in 1 cm innan vi slutade.
jag planerar iaf att testa igen nu när jag har mer kunskap =)

28) När killen sprutar, vart vill du då att han lägger satsen?? Om du gillar oralsex, tycker du om att få den i munnen och iså fall brukar du svälja den?

-magen, brösten, ryggen eller rumpan. jag gillar inte att han kommer i mig (jobbigt när det rinner ut..) och jag tycker inte om att svälja

Storlekar: ( ja, jag har förstått att det är ett ständigt återkommande ämne här)

29) Vilket är den minsta respektive största kuk som du har haft??

-vet inte ärligt talat.. minsta runt 12cm kanske och störst var väl närmare 25 cm

30) Är det bättre eller sämre med en riktigt stor kuk och i såfall är det längden eller tjockleken som har betydelse för dig??

-en riktigt STOR är inte kul, det gör enbart ont. både längden och tjockleken har betydelse

31) Egentligen har väl tekniken och känslorna för sexpartnern störst betydelse, framför storleken på organet ( tror jag ) men är det sant att det är skönt att bli riktigt uppfylld av något stort??

-har man vältränade muskler så blir man uppfylld av ett finger.
sen stort och stort, jag vet inte vad som räknas som stort, lagom är bäst =)

32) Om du har provat eller brukar använda dildosar, föredrar du någon som är typ mindre men vibrerande, roterande och liknande eller är det skönare med någon som är större??

-har bara provat en och det är min kära mr.rabbit och den är perfekt för lek på egen hand =)

33) När någon pullar dig, tycker du då om att han / hon använder många fingrar och hur många tycker du är skönast och hur många har du fått in som mest?

-i början är det bättre med 1 och sen gärna 2-3 st. det mesta är 4 (hopvikta om du förstår hur jag menar) det var dock mina egna

34) Har någon kört in hela handen i dig någon gång och s.k. handknullat dig och isåfall var det en kille eller en tjej och tyckte du det var skönt eller gjorde det bara ont?

-nej

35) Om någon har ”handknullat” dig, hur gammal var du första gången och klarade du av det då??
Är det något som du har gjort ofta eller bara provat en eller någon gång??

-nej

36) Om du inte har blivit handknullad, tycker du att det verkar för perverst och extremt eller skulle du kunna tänka dig att prova det någon gång?

-kanske, jag är öppen för det mesta som inte innefattar djur, barn och flera partners samtidigt (inte heller något som har med kiss och bajs att göra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

j


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) Hur gammal är du??
> 17

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
> Mörkbrunt, mellanlångt.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??
> 1.69 m ungefär, vet inte vad jag väger, försöker undvika vågen 😉 Men jag har väl komplex för i princip det mesta...

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??
> 75C-D, jo dom är helt okej.

5) Vad har du för färg på könshåret och har du kraftig hårväxt där eller tunn??
> Öh, vilken jävla fråga, haha. Har väl inte speciellt mkt hår, mörkbrunt det också.

6) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?
> Ja, allt.

7) Har du tjocka eller tunna blygdläppar och är dom inre större än dom yttre så att dom syns utanpå och är du annars nöjd med dem?
> MEN GOD! Nej de inre är mindre än de yttre och dom är jättesöta! Öh..

8) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?
> Ja, ni kan ju i alla fall ansa för det är inte så kul att ha könshår som tandtråd... believe me.

9) Hur gammal var du när du kom i puberteten??
> Fick mens när jag var 13½, det var väl typ då.

Om sex:

10) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??
> Hetero.

11) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?
> Jag har haft sex med en tjej och strulat med några.

12) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana??
> Vem gör inte det?

13) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?
> Lätt att jag skulle vilja bli bunden och piskad, hehehe...

14) Har du varit eller skulle du vilja vara nakenmodell?
> Nej.

15) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?
> En och annan porrfilm har man ju sett men det är inget jag kollar på regelbundet, alls.

16) Har du haft någon könssjukdom någon gång??
> Har inte testat mig, men ska. Tror dock inte att jag har ngn.

17) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??
> Minns inte och nu gör jag inte det speciellt ofta, tråkigt när man är ensam och jag känner ingen ork till det, har för mycket annat att göra. Tragiskt med sant.

18) När du onanerar, smeker du dig bara över klittan eler kör in fingrarna och isåfall hur många, eller använder du något annat hjälpmedel??
> Om man säger såhär; hade jag haft en dildo hade jag hellre använt den.

19) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??
> Nej.

Ni som har haft sex:

20) Hur gammal var du när du förlorade oskulden och gjorde det mycket ont första gången?
> Tydligen inte tillräckligt gammal eftersom jag ångrar det.

21) Hur många har du haft sex med då?
> Går att räkna på ena handens fingrar.

22) Har du bara haft sex med killar eller provat att ha sex med en tjej någon gång??
> Killar och en tjej.

23) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar??
> Nej.

24) Tycker du om mer avancerad sex eller vanlig enkel svenssonsex??
> Beror på vilket humör jag är på.

25) Om du gillar avancerat, vad tycker du då om och vad är det mest avancerade du har testat på?
> Har inte testat mer avancerade saker än handbojor och lite smisk, haha.

26) Tycker du om att ha oralsex, både att ge och få ta??
> Ja. Fast det är ju klart bättre att få än att ge, hehe. 😛

27) Har du provat analsex och i så fall gjorde det ont eller tycker du att det var skönt?
> Jag har inget emot det.

28) När killen sprutar, vart vill du då att han lägger satsen?? Om du gillar oralsex, tycker du om att få den i munnen och iså fall brukar du svälja den?
> I mig såklart. Och jo, jag sväljer.

Storlekar: ( ja, jag har förstått att det är ett ständigt återkommande ämne här)

29) Vilket är den minsta respektive största kuk som du har haft??
> Har inte mätt dem, men jag vet att den största var typ 20.

30) Är det bättre eller sämre med en riktigt stor kuk och i såfall är det längden eller tjockleken som har betydelse för dig??
> Tjockleken har mer betydelse än längden. Jättekukar är ingen hit, de är bara läskiga och gör ont.

31) Egentligen har väl tekniken och känslorna för sexpartnern störst betydelse, framför storleken på organet ( tror jag ) men är det sant att det är skönt att bli riktigt uppfylld av något stort??
> Den behöver inte vara stor för att det ska vara skönt. Hellre att den är tjock, som jag skrev innan.

32) Om du har provat eller brukar använda dildosar, föredrar du någon som är typ mindre men vibrerande, roterande och liknande eller är det skönare med någon som är större??
> How would I know?

33) När någon pullar dig, tycker du då om att han / hon använder många fingrar och hur många tycker du är skönast och hur många har du fått in som mest?
> 2 fingrar. 3 dom väl lyckats trycka in som mest, men det gör ont.

34) Har någon kört in hela handen i dig någon gång och s.k. handknullat dig och isåfall var det en kille eller en tjej och tyckte du det var skönt eller gjorde det bara ont?
> Nej.

35) Om någon har ”handknullat” dig, hur gammal var du första gången och klarade du av det då??
Är det något som du har gjort ofta eller bara provat en eller någon gång??
> -

36) Om du inte har blivit handknullad, tycker du att det verkar för perverst och extremt eller skulle du kunna tänka dig att prova det någon gång?
> Tycker inte det verkar för perverst eller extremt, men jag tror verkligen inte att en hel hand skulle gå in i mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) Hur gammal är du?? 14

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
väldigt mörkt brunt, Långt. ej färgat.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??
163-164 lång och väger 51½ kg.
skulle vilja ha en fastare mage. och ljusare ögon 😀

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??
75B. storleken räcker väl bra för tillfället, men hoppas och tror att det ska växa lite mer. skulle vilja ha mindre vårtgård. men de är perfekta när de är styva.

5) Vad har du för färg på könshåret och har du kraftig hårväxt där eller tunn??
svart. kanske liiite mer än "lagom" hårväxt.

6) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?
Nej, men kommer antagligen "ta bort det" men då är det vax lr. hårborttagningskräm som gäller.

7) Har du tjocka eller tunna blygdläppar och är dom inre större än dom yttre så att dom syns utanpå och är du annars nöjd med dem?
stora/tjocka och syns utanpå. är missnöjd.

8) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?
beror på hur mycket det är.

9) Hur gammal var du när du kom i puberteten??
10 år

Om sex:

10) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??
hetero
11) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?
Nej.
12) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana??
Ja, dom måste ju vara fina 😀
13) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?
ingen spec.
14) Har du varit eller skulle du vilja vara nakenmodell?
Nej. nej.
15) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?
efter fest. dom flesta sov över. bläddrade bland kanalerna när det dök upp på tv1000 😛 vi tittade i ca 20 min.
haha du skulle bara se alla killarnas miner. ahahha

16) Har du haft någon könssjukdom någon gång??
Nej.
17) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??
13½. ca 1gång/mån.
18) När du onanerar, smeker du dig bara över klittan eler kör in fingrarna och isåfall hur många, eller använder du något annat hjälpmedel??
lite olika.
19) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??
nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) Hur gammal är du?? 16

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
skit brun haha...men har färgat blondt, och färgar rötterna var tredje månad ungefär

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??
155 cm och 53 kg. är nöjd, men ibland vill jag vara lite längre, men det duger.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?? 75b, är nöjd med storleken men formen är konstig 😛

5) Vad har du för färg på könshåret och har du kraftig hårväxt där eller tunn??
svart, mella kraftig och tunn utväxt

6) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?
ibland, rakar blygdläpparna

7) Har du tjocka eller tunna blygdläppar och är dom inre större än dom yttre så att dom syns utanpå och är du annars nöjd med dem?
dom yttre är större...ganska tunna

8) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?
nej

9) Hur gammal var du när du kom i puberteten??
11-12

Om sex:

10) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??
heterosexuell/bi. men har dock aldrig ÄLSKAT en tjej 😛

11) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?
ja, det var ganska upphetsande. tjejer är i allmänhet snyggare än killar 🙂

12) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana?? jaa, älskar att använda

13) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?
många...

14) Har du varit eller skulle du vilja vara nakenmodell?
skulle kunna tänka mej det..om jag int hade annat val

15) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?
har sett porr, det är trevligt och upphetsande så längde det inte går över gränsen

16) Har du haft någon könssjukdom någon gång??
nej

17) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??
var 14 när jag började, onanerar nästan varje dag

18) När du onanerar, smeker du dig bara över klittan eler kör in fingrarna och isåfall hur många, eller använder du något annat hjälpmedel??
olika, använder bara fingrarana

19) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??nej

Ni som har haft sex:

20) Hur gammal var du när du förlorade oskulden och gjorde det mycket ont första gången?
15, gjorde lite ont i början

21) Hur många har du haft sex med då?
1

22) Har du bara haft sex med killar eller provat att ha sex med en tjej någon gång??
nej, bara med en kille

23) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar??
nej

24) Tycker du om mer avancerad sex eller vanlig enkel svenssonsex??
det beror på vad man menar med avancerad...hehe

25) Om du gillar avancerat, vad tycker du då om och vad är det mest avancerade du har testat på?
har inte testat så mycket...ännu 🙂 men finns mycket intressant, dock inget med smisk, piss, skit osv

26) Tycker du om att ha oralsex, både att ge och få ta??
jaa

27) Har du provat analsex och i så fall gjorde det ont eller tycker du att det var skönt?
har inte provat

28) När killen sprutar, vart vill du då att han lägger satsen?? Om du gillar oralsex, tycker du om att få den i munnen och iså fall brukar du svälja den?
har inte sugit av nån, men skulle vilja..vet inte vart jag skulle vilja at han sprutar

Storlekar: ( ja, jag har förstått att det är ett ständigt återkommande ämne här)

29) Vilket är den minsta respektive största kuk som du har haft??
minsta kanske 14cm, störta 16

30) Är det bättre eller sämre med en riktigt stor kuk och i såfall är det längden eller tjockleken som har betydelse för dig??
ingen skillnad, tekniken räknas, och att han får den att stå 🙂

31) Egentligen har väl tekniken och känslorna för sexpartnern störst betydelse, framför storleken på organet ( tror jag ) men är det sant att det är skönt att bli riktigt uppfylld av något stort??
jag vet inte, har inte fått nåt riktigt stort, men han med större kuk var faktiskt sämre än han med mindre (hade bara liksom klädsex med han med mindre,men han var bättre :))

32) Om du har provat eller brukar använda dildosar, föredrar du någon som är typ mindre men vibrerande, roterande och liknande eller är det skönare med någon som är större??
har ej provat

33) När någon pullar dig, tycker du då om att han / hon använder många fingrar och hur många tycker du är skönast och hur många har du fått in som mest?har som mest fått in 3 fingrar, det är skönt på de flesta sätten, men man skall variera med vad man gör, som i oralsex

34) Har någon kört in hela handen i dig någon gång och s.k. handknullat dig och isåfall var det en kille eller en tjej och tyckte du det var skönt eller gjorde det bara ont?
nej

35) Om någon har ”handknullat” dig, hur gammal var du första gången och klarade du av det då??
Är det något som du har gjort ofta eller bara provat en eller någon gång??
-

36) Om du inte har blivit handknullad, tycker du att det verkar för perverst och extremt eller skulle du kunna tänka dig att prova det någon gång?
vet inte...


   
SvaraCitera