Aviseringar
Rensa alla

Tretton år och okysst


S3ON: act now

Är inte desperat.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Är inte desperat.

Är alla andra det? 


   
SvaraCitera

S3ON: Är alla andra det?

Vet inte.


   
SvaraCitera

S3ON:

act now

har sett några klipp ifrån såna där du vet fåniga "social experiments"/pranks whatever av töntiga amerikaner du vet, där nån kille typ går fram till tjejer och attackkysser dem.. Det verkar ju fungera i många fall, blir lite besviken nästan. Rapistmetoden är rätt bra tydligen


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Tickstart:

har sett några klipp ifrån såna där du vet fåniga "social experiments"/pranks whatever av töntiga amerikaner du vet, där nån kille typ går fram till tjejer och attackkysser dem.. Det verkar ju fungera i många fall, blir lite besviken nästan. Rapistmetoden är rätt bra tydligen

p12or


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Tickstart:

har sett några klipp ifrån såna där du vet fåniga "social experiments"/pranks whatever av töntiga amerikaner du vet, där nån kille typ går fram till tjejer och attackkysser dem.. Det verkar ju fungera i många fall, blir lite besviken nästan. Rapistmetoden är rätt bra tydligen

som är desperata efter attention..


   
SvaraCitera

sluk:

som är desperata efter attention..

hade bergis funkat på dig Blink


   
SvaraCitera

Tickstart:

har sett några klipp ifrån såna där du vet fåniga "social experiments"/pranks whatever av töntiga amerikaner du vet, där nån kille typ går fram till tjejer och attackkysser dem.. Det verkar ju fungera i många fall, blir lite besviken nästan. Rapistmetoden är rätt bra tydligen

det är inte våldtäkt om du e f1 snygg yo 


   
SvaraCitera

mens: låvar

Tardig

OnT: Öh. Naj, inget konstigt allt och betyder ej att ingen kan gilla dig.


   
SvaraCitera

Axelinaaas: . Var när jag var 14 jag fick min första riktiga i mångas ögon. Så oroa dig inte. 

Hehe.Oskyldig


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Hehe.Oskyldig

haha asså xD


   
SvaraCitera

Du är tretton år, ta det lugnt. Sätt dig och gör läxorna istället. 


   
SvaraCitera

Armagedon: . Sätt dig och gör läxorna istället.

lololol

låt hen pippa


   
SvaraCitera

Vem fan är kysst när man är 13. jag var d verkligen inte


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

S3ON:

lololol

låt hen pippa

Minns när jag var fem år och sa att jag var pippinödig.. Trodde det var ett gulligt ord för pissnödig.. Sen fick jag veta vad det egentligen betyder..


   
SvaraCitera