Aviseringar
Rensa alla

triangeldrama deluxe


Ämnesstartare

Ibland gör människor löjligt puckade saker. Varför tror ni hon gjort såhär, vad är hon ute efter? Skulle ni tro på att er vän legat med er partner (somdu harbarn med) i över ett års tid?

hur får man någon att förstå att hennes kille varit otrogen i 1½ år?
Han är sjukt manipulativ (lite därför jag stannat kvar.. gud så dum man är)
vi började ses i januari 2012 och första gången jag talade om för henne var i oktober.. då hon talade om för mig att han kallade henne för ful, tjock, äcklig, osv och jag kände att nä.. nu faan räcker det.. hon förtjänar bättre.. så jag berättade...
Hon drog och TYVÄRR så kunde inte jag låta bli honom utan vi sågs igen.. men så kom han på att han saknade henne och "dumpade" mig och tog tillbaka henne och tvingade mig att säga till henne att jag bara hittade på allt.. (och jag gjorde det för jag va faan rädd för han...)
Och då var det oktober/november 2012 och jag ignorerade honom när jag såg honom osv.. men jag saknade honom.. (dum som jag va..) så skickade iväg ett mail där jag skrev att jag sakna han.. och strax efter de så började han smyga runt och titta på mig när jag handlande (han jobbar alltså i en matbutik) och det slutade med att vi började prata igen och sen även senare ha sex igen.... detta var i januari 2013.
Och nu idag så står vi här.. i juli 2013.. 10 dar kvar tills det gått 1½ ÅR! Det är en lång tid.. 
Han har sagt flera gånger till mig att han ska lämna tjejen, osv men jag har inte trott ett dugg på det den här gången.. Och jag har försökt avsluta det hela flera gånger.. men han är sjukt manipulativ..
Senast jag försökte var i onsdags men det misslyckades.. :/
Idag så var jag ute och festade och han kom också dit och talar då om för mig och min vän som va med att han är såå nöjd med det han har hemma och jag säger då "ja men då behöver vi inte ses mera då om du är så nöjd?" och då gnäller han o säger "ja du gör som du vill" och så säger han alltid och så får jag dåligt samvete (gud så korkad jag är)
och så fortsätter vi ses.. 
Men eftersom jag drack idag så gör man ju inte alltid som man brukar..
och när jag såg honom med en annan tjej så blev jag lite småsur och tyckte att det är så sjukt respektlöst mot mig och mot hans flickvän så jag gick iväg men ångrade mig och gick tillbaka och gav han en rejäl örfil (bästa jag någonsin gjort faktiskt.. ja det är fel men jag ångrar det inte)
tyvärr så gav han ju igen då fast med knytnävar men han fick in 2-3 slag innan flera killar hoppade på honom och fick honom att sluta. 
Så jag är bara lite blå..
Jag gick hem och försökte få tag på hans flickvän men hon svarade inte..
Fock dock tag på henne senare men hon tror inte på mig alls utan tror att jag bara ljuger..
Men jag är seriöst rädd för hennes säkerhet.. hon är 20 år gammal (född 1993) han är 27 (född 1986)
Hon har två barn med honom (4 och 1)
Jag är rädd för att hon är fast i ett manipulativt förhållande och jag är rädd för hennes skull och för hennes barn.. Han är inte någon bra människa att vara med (han har skadat mig förr)
Men KAN jag göra nått? eller ska jag bara skita i det och låta en annan människa bli helt förstörd (vilket jag tror hon kommer bli om hon fortsätter stanna)
Jag vill henne väl faktiskt fast att jag har haft sex med hennes kille i över ett år.. (som sagt han är jävligt bra på att prata...)


   
Citera

   
SvaraCitera

förstår inte folk som är så svaga inför andra människor


   
SvaraCitera

är också svag iof, men inte sååå att jag låter människor förstöra mina vardagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
förstår inte folk som är så svaga inför andra människor

precis, jag är typ chockad. vrf vill man vara den andra så himla länge (eller öht) och varför varför varför kan man inte ta sig ur det? :c uh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKA HOMEWRECKA SOM FAN 
DET ÄR VÄL RÄTT GREJ ATT GÖRA??
ELLER??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag FATTAR inte. 


   
SvaraCitera

Man kan bli så dum av kärlek.


   
SvaraCitera

fy fan. folk.


   
SvaraCitera