Aviseringar
Rensa alla

triangeldrama, vem är boven?


Ämnesstartare

det finns en pojke, låt oss kalla honom S. Han är så in i bövelens vacker och fruktansvärt förälskad i mig. Jag tycker om honom också, verkligen. Mer än tycker om. Sen har jag en kompis, låt oss kalla henne N, som har varit hemligt kär i S rätt länge, vilket jag har vetat om. Är jag en elak person om jag följer mitt hjärta och blir tillsammans med honom även om jag sårar henne?

Ja, jag har pratat med henne och hon säger att "det är ok" men jag vet inte riktigt om jag ska ta henne på orden. Samtidigt, han är ett kap och han kysser som en gud. [cute]


   
Citera

Du styr inte killens känslor. Och det är heller inte ditt fel att hon inte gjort något åt sin förälskelse så, go for it! [cheers]


   
SvaraCitera

Zapzap:

Du styr inte killens känslor. Och det är heller inte ditt fel att hon inte gjort något åt sin förälskelse så, go for it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack! han är verkligen hur fin som helst, ni vet, håller om en, diskar (!!!) liksom wtf, och han har varit deprimerad precis som jag och stöttar mig genom allt, fattar helt enkelt inte att han orkar.

[shake]


   
SvaraCitera

Moomi:

han är verkligen hur fin som helst, ni vet, håller om en, diskar (!!!) liksom wtf,

[bigsmile]

vilket kap


   
SvaraCitera

diskning liksom, behövs det något mer?!


   
SvaraCitera

monogami är efterblivet och således onödigt att ta med i beräkningarna. din relation med någon annan innebär inte någon begränsning för andra personers relationer.


   
SvaraCitera

Jag hade nog i varje fall inte satsat på denne.. [cute]


   
SvaraCitera

Moomi:

Är jag en elak person om jag följer mitt hjärta och blir tillsammans med honom även om jag sårar henne?

nej[cute]


   
SvaraCitera

fuck, måste lära mig diska!


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

monogami är efterblivet och således onödigt att ta med i beräkningarna. din relation med någon annan innebär inte någon begränsning för andra personers relationer.

Det där är något som är väldigt individuellt så jo, det kan visst skapa en begränsning om någon utav parterna inte vill ha ett icke-monogamt förhållande.


   
SvaraCitera

prata med din vän om dina känslor, tycker jag. ärlighet varar längst.


   
SvaraCitera

passaro:

diskning liksom, behövs det något mer?!

ah ja skulle va glad om han kunde göra ngt mer än diska...

ont det är väl inte så mycket du kan göra, särskilt inte om du redan pratat med henne om det och hon sagt att det är ok, så kör ba


   
SvaraCitera

Moomi:

diskar (!!!) liksom wtf

[love]


   
SvaraCitera

Ett kap? Ärligt?

---
Hon har sagt att det är okej, då är det hennes sura äpple hon får bita i. Inte ditt.


   
SvaraCitera