Aviseringar
Rensa alla

Trimmad moppe !


Ämnesstartare

Jag ska nämligen få min storebrors moped som är trimmad. Just nu så är det bara lite körtillfällen och prov som måste klaras innan jag få mitt AM körkort. Låter roligt men nu kommer vi till det tråkiga. Det är ju så att jag vill helst köra lagligt så jag slipper oroa mig att bli upptäckt av en polis p.g.a min moppe är trimmad.  Så min fråga just nu är hur får man bort självaste trimningen. Lägg inte till några svar som ''polis kommer inte upptäcka dig'' Som sagt, jag vill köra lagligt. Lite sunt o förnuft annars så blir det bara en massa konsekvenser utav det hela 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Bakric

Det beror helt och hållet på hur den är trimmad. Att trimma betyder inte "skruva in den här skruven så går moppen fortare".

Se till att det sitter originaldelar på den helt enkelt så ska den gå så kasst som staten vill sedan.


   
SvaraCitera

Bakric got it down ganska bra tror jag. 


   
SvaraCitera

Helt rätt kiddie! Ser ingen poäng i varför ungarna som kör trimmat & utan regskylt innehar körkort... 

Kommer snuten får de la göra det bästa av situationen och svänga in på en skogsstig eller dylikt.. Jävla idioter!! 

Och förresten, de som slösar 20k på trim kan la göra det mkt enklare för sig och köpa en begagnad MC.. 

Haha snacka om att dessa ungar är helt jävla hjärndöda. 


   
SvaraCitera